וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה נגד רמון: יודעים היכן היתה לשונך

פנחס וולף

2.2.2009 / 19:20

במפלגה לא נשארו חייבים לדבריו של השר רמון שאמר כי ברק היה ראש הממשלה הגרוע ביותר. "מוטב שרמון ישים מחסום ללשונו"

חילופי דברים קשים התנהלו היום (שני) בין שר הביטחון אהוד ברק ובין המשנה לראש הממשלה חיים רמון. השניים, הידועים ביחסים המתוחים ביניהם, ניצלו את קמפיין הבחירות כדי לתקוף איש את רעהו. הקטטה המילולית החלה בביקורו של ברק באוניברסיטת בן גוריון, כאשר בתשובה לשאלה של אחד הסטודנטים ביקר ברק את בקשתו של רמון מהממשלה להקים ועדת חקירה שתבדוק את התנהלות החקירה נגדו בפרשת הנשיקה.

בתגובה לדברים אלו פרסם רמון הודעה לעיתונות שבמהלכה תקף את ברק בחריפות: "אהוד ברק, שמתפאר ביכולת הביצועית שלו, נכשל את הכישלון המהדהד ביותר מכל ראשי הממשלה שכיהנו בישראל. ברק גורש על ידי הציבור מכהונתו, בתוך שנה וחצי בבושת פנים, תוך שהוא מביא להתרסקותה של מפלגת העבודה", אמר רמון.

הוא הוסיף כי "הגרוע ביותר הוא שמחדליו של ברק גרמו לפריצת האינתיפאדה השנייה שעלתה בחייהם של למעלה מאלף ישראלים. ברק הוא האיש שעליו כתבה מבקרת המדינה כי הוא קנה שלטון בכסף ושמקרוביו וקרוביו שמרו בחקירותיהם במשטרה על זכות השתיקה, כדי לא להביא להפללתו".

בעבודה לא נשארו חייבים, ומיהרו לפרסם תגובה לדברי רמון. "חוצפתו של חיים רמון שאינו מחמיץ שום הזדמנות לתקוף בבוטות את שר הביטחון אהוד ברק עוברת כל גבול", נטען בתגובת המפלגה. "רק לפני שבועיים קבעה דליה דורנר שרמון איננו ראוי לאייש אף מפלגה. מוטב שישים מחסום ללשונו שכולנו יודעים היכן היא הייתה ערב ההחלטה האומללה ליציאה למלחמת לבנון השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully