וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב כפר בצפון נחטף בגלל חוב כספי

נתיב נחמני

2.2.2009 / 14:34

שני החשודים בחטיפתו שחררו אותו מחשש שייתפסו על ידי השוטרים. לאחר חקירה סמויה נעצרו השניים והיום הוארך מעצרם

הותר לפרסום: תושב הכפר טורעאן שבצפון, בן 28, נחטף לפני כשבועיים בדרך לביתו. הדיווח על החטיפה התקבל במשטרה כשעה לאחר שיחת הכופר הראשונה. כ-48 שעות לאחר מכן, כשצוותי המשא ומתן של המשטרה יושבים בבית הורי החטוף ומנהלים את המגעים עם החוטפים, שיחררו החוטפים את קורבנם מחשש שייתפסו על ידי המשטרה.

תחילת הפרשה בלילה שבין ה-18 ל-19 לינואר אז נחטף הצעיר. מחקירת המשטרה עולה כי אחמד חטיב, 49 וחאתם עאסלי, 30, תושבי הכפר עראבה חטפו את הצעיר שהיה בדרך לביתו. על פי חשד המשטרה, סיבת החטיפה היא חוב כספי של הצעיר, בעל מאפיה בכפר, בסך עשרות אלפי שקלים לחלק מהמעורבים בחטיפתו.

לאחר החטיפה יצרו החשודים קשר עם אביו של הצעיר ודרשו תמורת השבת הבן סכום הגבוה בהרבה מהחוב המקורי. כשעה לאחר מכן פנה האב למשטרת מרחב העמקים ומספר שעות לאחר מכן התייצבו בביתו צוותי משא ומתן מהמטה הארצי ואנשי היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז. "למחרת קיבלנו שיחות כופר נוספות", סיפר לוואלה! חדשות פקד תמיר ארד, ראש צוות החקירה, שהוא ואנשי הימ"ר פעלו על מנת לאתר את מקור השיחות הנכנסות לבית. "קצת פחות מ-48 שעות לאחר החטיפה עצמה החוטפים כנראה הבינו שעלינו על עקבותיהם ובסביבות שמונה בערב של ה-20 לחודש הם לקחו אותו לצומת גולני שם זרקו אותו מהרכב והמשיכו בנסיעה", אמר ארד.

הצעיר שנחטף אומנם לא הצליח לראות את חוטפיו כיוון שאלו דאגו להסוות את זהותם, אך לטענת המשטרה זהותם הייתה ידועה להם עוד בזמן שהיה חטוף. למרות זאת טוענים במשטרה כי לא בוצעה פעולה פיזית לשחרורו מחשש לפגיעה בחייו. במשך השבועיים האחרונים ניהל צוות החוקרים המיוחד חקירה סמויה נגד שני החשודים ובזמן זה הם היו תחת מעקב המשטרה סביב השעון. אתמול, לאחר שסברו שיש בידיהם מספיק ראיות נגדם, עצרו הבלשים את חטיב ועאסלי. שני החשודים הכחישו בכל תוקף את מעורבותם בחטיפה. הבוקר הם הובאו לבית המשפט, שם הוארך מעצרם בשמונה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully