וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי וברוני חוגגים יום נישואין ראשון

טלי גולדשטין

2.2.2009 / 18:44

נשיא צרפת ואשתו הדוגמנית לשעבר מציינים שנה לנישואיהם, שעוררו סערה בעולם כולו. השניים עדיין אוהבים כמו ביום שנפגשו

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי ואשתו קרלה ברוני מציינים היום (שני) שנה לנישואיהם. שנה לאחר טקס הנישואים המלכותי, אותו נאסר על התקשורת לסקר, "קרליטה" ו"מון מארי", כפי שמכנים בני הזוג אחד את השניה, עדיין שמחים לדווח כי האהבה עדיין פורחת. "אני מאוהבת בבעלי", אמרה ברוני בת ה-41 לכתבים.

סרקוזי בן ה-54, עדיין מתקשה להאמין למזלו הטוב, שהפגיש אותו עם אחת הנשים הנחשקות ביותר בעולם, שישה שבועות בלבד לאחר שאשתו ססיליה עזבה אותו. סרקוזי טורח להזכיר את אשתו הטריה בכל הזדמנות. בחודש שעבר התרוממו גבות לאחר שהנשיא בחר לדבר על ברוני במהלך נאום שנשא בפני קציני צבא בנוגע לרפורמה הצבאית אותה הוא רוצה לקדם. באירוע אחר, השווה סרקוזי אותו ואת אשתו ללואי ה-16 ואשתו המלכה מארי אנטואנט.

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי נשא ב-2 בפברואר, 2008 לאישה את חברתו דאז, הדוגמנית קרלה ברוני, בארמון האליזה, בנוכחות מצומצמת של בני משפחה וחברים בלבד. סרקוזי וברוני הכירו שלושה חודשים בלבד לפני שהחליטו להתחתן. סרקוזי, בן 53, נפרד מאשתו השניה, ססיליה, באוקטובר 2007 לאחר 11 שנות נישואין. בתוך חודשיים מיום הפרידה כבר צולם סרקוזי כשהוא מבלה עם ברוני ביורודיסני. זו היתה הפעם הראשונה בהיסטוריה של צרפת בה נשיא נפרד מאשתו בעודו מכהן בתפקיד, והפעם הראשונה בה נישא נשיא הרפובליקה בארמון האליזה.

ברוני יצאה בעבר עם כוכבי הרוק מיק ג'אגר ואריק קלפטון, הפילוסוף הצרפתי רפאל איינהובן, לוק פרי שר החינוך הצרפתי, לוראן פביוס, ראש ממשלת צרפת לשעבר ועם איש העסקים האמריקאי דונלד טראמפ, ויש לה בן מיחסים קודמים. לסרקוזי שני בנים בוגרים מנישואיו הראשונים, ובן שלישי מנישואיו לססיליה.

ברוני מוערכת במיוחד בשל סגנונה האלגנטי. בצרפת רואים בה כמי שהוסיפה זוהר לסרקוזי ובמקביל ריככה את אופיו הקשוח. סרקוזי, הזוכה לשיעור תמיכה גבוה בקרב העם הצרפתי למרות המשבר הכלכלי, שיבח את השפעת אשתו עליו בראיון לעיתון השבועי "לה פואה": "אנו מנהלים חיים שקטים. התיישבנו. אין לי על מה להתלונן. היא נהדרת. אני מחשיב את דעתה מאד. השקפותיה הרחיבו את השקפותיי ודרך מחשבתי", אמר.

בזירה הפוליטית, הצליחה ברוני לשכנע את הנשיא השמרן לתמוך בכמה מטרות שמאלניות היקרות לליבה. ברוני שימשה גם כשליחה מיוחדת של סרקוזי ונפגשה עם הדלאי למה ובאחרונה מונתה לשגרירה מיוחדת במאבק העולמי נגד מחלת האיידס. ברוני, שאחיה מת מהמחלה, תהיה שגרירה מיוחדת מטעם "הקרן העולמית למאבק באיידס, בשחפת ובמלריה", ארגון בינלאומי לגיוס תרומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully