וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "ממשלת ימין תביא לבידוד ישראל בעולם"

2.2.2009 / 11:31

יו"ר העבודה אמר כי מדיניות של ממשלת ימין עלולה להביא לעימות באזור. על מפלגת קדימה אמר ברק כי היא "שבשבת עדינה לרחשי לב הציבור"

"מדיניות של ממשלת ימין תביא לבידוד ישראל בעולם, ואני מקווה שלא תביא לעימות באזור". כך אמר היום (שני) יו"ר העבודה ושר הביטחון אהוד ברק במפגש בתל אביב עם חברי כנסת לשעבר ממפלגתו.

"שכנותינו הפוליטיות מתמודדות על קולות המחנה שלנו", הוסיף ברק, "מרצ היא מפלגה של אנשים טובים, כיף להיות שם, רק שאין שם את המסורת השלטונית. יש שם חבורה של אנשים יפים באמצע הדרך, אבל קולות עבורם הם קולות מבוזבזים להובלת המחנה המרכז שמאל".

ברק תקף גם את שכנתו הפוליטית מימין ואמר כי "יש מפלגות שמטעות את הציבור, קדימה היא מפלגת אווירה ומדובר למעשה בזיקית. היום היא ימין, מחר היא שמאל. היא שבשבת עדינה לרחשי לב הציבור. הבוחר שמצביע לקדימה לא יודע איפה הוא שם את קולו לאחר הבחירות, שבעה-שמונה חברי כנסת יכולים לעזוב את קדימה ולעבור לליכוד, איך אני יודע שזה יכול לקרות? כי זה כבר קרה בעבר".

לצד תקיפת המפלגות המתחרות, שיבח ברק את מפלגתו, "מה שמאפיין את העבודה זה שהיא הייתה מאז ומעולם תנועת המרכז האמיתית, בניגוד לדימוייה כמפלגת שמאל. לאורך דרכה היא הייתה מפלגה של מעשים ולא של דיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully