וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל ישמש כיו"ר ועדת קלפי באום אל פחם

יהושע בריינר ופנחס וולף

2.2.2009 / 6:45

ועדת הבחירות המרכזית אישרה לפעיל הימין את התפקיד שממומן מכספי מדינה. מרזל: "אמנע ביום הבחירות את השטיקים של הערבים"

מי שלא רצה לראות את ברוך מרזל צועד באום אל פחם, יקבל אותו כיו"ר ועדת קלפי בבית ספר בעיר. ועדת הבחירות המרכזית החליטה לאפשר לפעיל הימין לשמש כיו"ר ועדת הקלפי מטעם מפלגת האיחוד הלאומי בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הבא.

כל מפלגה שמתמודדת לכנסת ה-18, זכאית לשלוח את נציגיה לתפקיד יו"ר ועדת הקלפי בכל רחבי הארץ. מפלגת האיחוד הלאומי קיבלה אפשרות לשלוח יו"ר ב-160 קלפיות כשאחת מהן נמצאת באום אל פחם. המפלגה החליטה כי מרזל יהיה הנציג שלה בקלפי שתוצב בחטיבת הביניים אל ראזי שבעיר. מרזל התחייב כי בתום ספירת הקולות, הוא יתייצב בעיריית אום אל פחם עם התוצאות.

בתגובה להחלטה אמר מרזל לוואלה! חדשות: "מה הבעיה? האיחוד הלאומי חרט על דגלו את הסיסמא לא לפחד כלל, ואין בי שמץ של חשש. אני אהיה שם בשליחות המדינה שתממן את שהותי ועבודתי במקום. המטרה שלי היא למנוע את כל הזיופים והשטיקים של הערבים במהלך יום הבחירות וכך אעשה".

מרזל הוסיף כי "כבר שמענו על סיפורים איך הערבים לא באים להצביע ובמקומם באים ערבים אחרים ומצביעים בשמם. אני אדאג שהשטיקים האלה לא יקרו בקלפי שלי. זו דמוקרטיה בשיאה וממש לא פרובוקציה. שמע, אנחנו מפלגה שמבטיחה לטפל באויבי ישראל, וככזו אני לא רואה שום סיבה למה לא יהיו לנו קולות גם מאנשי אום אל פחם".

ד"ר עפו אגבאריה, מועמד מטעם חד"ש ותושב אום אל-פחם, אמר כי "בקשתו של מרזל להיות יו"ר ועדת קלפי באום אל-פחם היא פרובוקציה מבישה להליך הדמוקרטי. המטרה שלה היא לשבש את יום הבחירות באום אל-פחם. אנחנו לא נגד חופש תנועה, אבל מטרתו היחידה של מרזל היא לשבש את תהליך הבחירות באום אל-פחם".

כזכור, מפלגתו של מרזל, ארץ ישראל שלנו, היא אחת מהמפלגות שהתאחדו במסגרת האיחוד הלאומי לריצה משותפת לכנסת, כאשר נציגו של מרזל, מיכאל בן ארי, מוקם במקום הרביעי הריאלי. מרזל כבר עורר סערה אחת הקשורה להגעתו לאום אל פחם, כאשר בג"ץ אישר לו ולאיתמר בן גביר לצעוד ברחבי העיר ביחד עם דגלי ישראל, זאת בניגוד לעמדות נחרצות של מנהיגי העדה הערבית, שחלקם אף איימו למנוע בכח את הצעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully