וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר הגדילה רק בנקודה

הנראזורי לא ניצלו היטב את ההפסד של יובנטוס בשבת והסתפקו ב-1:1 מול טורינו. שני בישולים לבקהאם ב-0:3 של מילאן על לאציו

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית, שנפתח אתמול (שבת) עם שני משחקים בהם הפתעה גדולה בדמות ניצחון של קליארי על יובנטוס, נמשך היום כשאינטר לא ניצלה את ההפסד של השנייה הגדילה ממנה את הפער רק בנקודה אחרי תיקו מול טורינו.

מילאן עלתה למקום השני במשחק הנועל של המחזור, כשגברה בקלות 0:3 על לאציו, כשדייויד בקהאם מבשל פעמיים. רומא נקלעה לפיגור מול רג'ינה, עשתה מהפך, אבל סיימה בתיקו בלבד מול רג'ינה. גנואה,שניצחה את פאלרמו, ניצלה את זה כדי להגדיל ממנה את הפער במקום הרביעי.

כל משחקי המחזור נפתחו באיחור של רבע שעה במחאה מאורגנת של איגוד השחקנים האיטלקי, שביקש לפהגין נגד השעייתם של שני שחקני ברשיה, דניאלה מאניני (שבינתיים עבר לנאפולי) ודוידה פוסאנסיני, שאירחו לבדיקת סמים לפני קצת יותר משנה. השניים הושעו ל-15 יום על ידי ועדה איטלקית, אבל הארגון העולמי נגד סמים בספורט ערער וההרחקה הועלתה לתקופה של שנה.

אינטר - טורינו 1:1

אחרי ההפסד של יובנטוס וכמה שעות לפני משחקה של מילאן, ידעו מוריניו ושחקניו שהם יכולים לעלות לפלוס 9 נקודות בפסגה האיטלקית ועל הנייר זה היה אמור להתבצע בקלות, מול טורינו מלאת הבעיות שהגיעה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום.

אלא שהנייר הוא נייר וכדורגל משחקים על הדשא. לטורו היו תכניות משלה ליציאה מהמשבר והגבהה של איגנציו אבאטה בדקה ה-47 מצאה את הראש של רולאנדו ביאנקי, שנגח בעוצמה והכניע את ז'וליו סזאר. אינטר לחצה בצורה מיידית כדי להשוות וכעבור 11 דקות הגיע ניקולס בורדיסו ראשון לכדור קרן ונגח את ה-1:1. אינטר המשיכה ללחוץ במטרה למצוא ניצחון, אבל נתקלה בהגנה עיקשת של האורחים והסתפקה בנקודה.

לאציו - מילאן 3:0

לאחר שראתה את יובנטוס מפסידה בבית בשבת לקליארי ואת אינטר מועדת עם 1:1 נגד טורינו, ידעה מילאן שזו ההזדמנות שלה לעלות למקום השני וצמצמם את הפער מהיריבה העירונית. שער השיוויון שספגו ביום רביעי, בדקות הסיום של ה-1:1 עם גנואה, עדיין העיק על ליבם של שחקני הרוסונרי, שרצו לספק תצוגה משכנעת ברומא, על חשבון לאציו חסרת היציבות.

בדקה ה-42 נכבש הראשון של מילאן, כשדייויד בקהאם שלח כדור רוחב ופאטו הצעיר הרשית מקרוב. שתי דקות במחצית השניייה וכבר 0:2 למילאן, כששוב הקשר האנגלי אמון על מלאכת ההכנה. בקהאם הגביה כדור חופשיו של מאסימו אמברוסיני, והקשר האיטלקי הוותיק נגח פנימה. השלישי של מילאן הגיע כמובן מקאקה, שמצא את הרשת בדקה ה-83 לאחר דאבל פס עם קלרנס סיידורף.

רג'ינה - רומא 2:2

הקבוצה מהבירה הדרימה לרג'יו קלבריה במטרה להשיג ניחון רביעי מול נועלת הטבלה, אבל ברנרדו קוראדי העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-43. אלא שרומא ידעה שהמקום הרביעי בהישג יד ודויד פיזארו השווה כעבור שתי דקות בלבד.

לוצ'יאנו ספאלטי חסר לא מעט שחקני מפתח פצועים כפרנצ'סקו טוטי, מירקו ווצ'יניץ', סימונה פרוטה וז'וליו בפטיסטה, אבל היום היה לו את פיזארו בפוקוס והצ'יליאני השלים צמד בפנדל בדקה ה-57. הרומאים חשבו שהם בדרך להשיג את הנקודה ה-31 מתוך 36 האחרונות, אבל פרנצ'סקו קוצה עשה 2:2 9 דקות לסיום וחילק את הנקודות.

גנואה - פאלרמו 0:1
לגנואה: דומניקו קרישיטו 88.

קייבו - סמפדוריה 1:1
לקייבו: לוקה ריגוני 72. לסמפדוריה: ג'יאמפאולו פאציני 70.

סיינה - לצ'ה 2:1
לסיינה: עבדלקאדר גזל 79. ללצ'ה: סימונה טיריבוקי 15, חוסה אנטוניו קאסטיז'ו 55.

אטאלנטה - קטאניה 0:1
לאטאלנטה: טיבריו גווארנדה 24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully