וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת חגגה על מכבי נתניה

17.11.2001 / 20:14

בטבלה הם אולי קרובות, במציאות זאת הייתה תצוגה גדולה של הפועל פ"ת, קקון ודמירוביץ' כבשו צמדים רבאח וצ'יזמק הצטרפו לחגיגה

תצוגת כדורגל נפלאה של הפועל פ"ת בביתה העניקה לחניכיו של אלי גוטמן נצחון 1:6 ענק על מכבי נתניה, והעלתה אותם לפחות זמנית למקום הראשון עם 18 נק'. מכבי נתניה, שעד למשחק זה ספגה שמונה שערים בלבד, נותרה עם 14 נק' והיא כרגע במקום השישי.

על משטח הדשא בפ"ת היתה הערב קבוצה אחת בלבד: הפועל פ"ת שטפה את המגרש, לא הותירה לאורחים מנתניה כל סיכוי, וגם תוצאה גבוהה יותר לא היתה מקפחת את חניכיו של אורי מלמיליאן, שהפגינו יכולת מדהימה בחולשתה. אנש דמירוביץ' כבש צמד מהיר במחצית הראשונה, והחגיגה הושלמה עם צמד של מוטי קקון ושערים של עבד רבאח ומריו צ'יזמק במחצית השניה.

הפועל פ"ת הגיעה למשחק לאחר תיקו 1:1 ביתי מאכזב מול מ.ס. אשדוד, ואילו יריבתה קיוותה להמשיך את יכולתה הטובה מהשבועיים האחרונים, בהם השיגה שני נצחונות, אך ספגה מכה קשה.

הפתיחה של פ"ת היתה סוערת וכבר כעבור ארבע דקות אנש דמירוביץ' כבש את השער הראשון. הבוסני, שבתחילת העונה לא היה בתוכניות של אלי גוטמן, גם סיים מהלך מצוין בדקה ה-24 והעלה את הקבוצה ממלאבס ליתרון 0:2: מריו צ'יזמק פרץ באין מפריע, מסר לקקון ודמירוביץ' לא התקשה להכניע את מרטין פשקו בשנית. נתניה, שהיתה בהלם מהפתיחה, התקשתה לייצר הזדמנויות ורק בדקה ה-40 איציק זוהר איים על שערו של אוהד כהן בבעיטה חופשית, שנהדפה היטב לקרן.

צמד לקקון בדרך לשישיה

מכבי נתניה שמה את יהבה על ההתקפה בפתיחת המחצית השניה, אולם האיום המשמעותי הראשון היה דווקא של הפועל פ"ת, כאשר נגיחה אדירה של מיכאל זנדברג פגשה את המשקוף.

בדקה ה-56 האורחת חזרה למשחק: רביד גזל בעט כדור חזק מ-25 מטר, שפגע בשחקן הגנה של פ"ת, היטעה את מרטין פשקו וחדר פנימה. שמונה דקות לאחר-מכן ופ"ת שוב פתחה לעצמה יתרון משמעותי: שחקני נתניה היו עסוקים בהתקפה, הפקירו את החלק האחורי ומטי קקון סיים מתפרצת עם שערו השישי העונה.

מלמיליאן הורה לחניכיו להתקיף, בעוד שאלי גוטמן ערך חילופים דפנסיביים וזרק למערכה את גיא שמיר וקובי נכטיילר. בדקה ה-80 הוכרע המשחק: המגן השמאלי המצוין של הפועל פ"ת, עבד רבאח, ששתי דקות קודם לכן החמיץ הזדמנות מצוינת, נגח כדור חזק לרשת והכניע את מרטין פשקו ברביעית.

בדקה ה-84 העלה מוטי קקון את מאזנו לשבעה שערים ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה: התקפה נפלאה של פ"ת, בעזרתה האדיבה של הגנת נתניה, מצאה את 'העיט' חופשי מול פשקו. שוער נתניה הדף את הנסיון הראשון של קקון, אולם נכנע בשנית. 1:5 מדהים.

נתניה כבר חיכתה לשריקת הסיום, אבל פ"ת המתינה עד לתוספת הזמן כדי לומר את המילה האחרונה: קקון היה הפעם על תקן מבשל והוציא כדור לקו 16 המטרים, משם ירה מריו צ'יזמק פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully