וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו לשעבר של גאידמק חשוד בהעלמת מס

נתיב נחמני

1.2.2009 / 11:50

יוסי מילשטיין נעצר לאחר חקירה סמויה שנוהלה נגדו עקב החשד שהעלים מס בשווי מאות אלפי שקלים. בחקירתו הודה בחלק מהמיוחס לו

יוסי מילשטיין, לשעבר יועצו הקרוב של ארקדי גאידמק, נעצר בחשד להעלמת מיסים. הוא הובא הבוקר (ראשון) לבית המשפט השלום בתל אביב, שם ביקשו חוקרי רשות המיסים להאריך את מעצרו.

מחקירה סמויה שנוהלה נגדו על ידי מחלקת המודיעים של מס הכנסה בתל אביב, עלה החשד כי בשנת 2006 הופקדו בחשבונו של מילשטיין כמיליון שקלים, כאשר באותה שנה הוא לא דיווח על הכנסות כלל. בעקבות החשדות החליטו ברשות המיסים להעמיק את החקירה וביום חמישי זומן מילשטיין לחקירה תחת אזהרה במשרדי פקיד השומה בחשד שלא הגיש דו"חות בין השנים 2001 ל-2007 וכן לא הגיש הצהרת הון. במהלך החקירה התברר כי בזמן הנתון הוא הגיש דו"חות חלקיים עד לשנת 2006, כשבחלק מהשנים הוא דיווח, על פי החשד, על הכנסות זעומות ובשנים אחרות לא דיווח על הכנסות כלל.

בבקשה להארכת מעצרו נטען כי במהלך חקירתו הוא הודה שלא דיווח למס הכנסה על הכנסות בסך 208 אלף שקל, כספים שקיבל מעורך דין בגין שירותי יחסי ציבור. באשר להפקדות לחשבונו, טען כי מדובר בכספים שקיבל מגאידמק כמשכורת ולדבריו הוא אף קיבל מגאידמק הכנסות והחזר הוצאות, בהן שימוש בכרטיס אשראי שהצטבר לסך של כ-100 אלף דולר ובנוסף קיבל רכב צמוד לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים וכן דירת מגורים.

עוד נכתב בבקשה כי בשנת 2001 היתה בבעלותו של מילשטיין חברה בשם 'מבט רענן בע"מ', לה היו הכנסות של כ-80 אלף דולר, אולם החברה לא דיווחה על הכנסותיה. בדיון שייערך היום יבקשו החוקרים לשחררו בערבות ואיסור יציאתו מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully