וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בחקירת רצח הצעירה באשקלון

נתיב נחמני

29.1.2009 / 11:14

המשטרה חושדת כי שני הגיסים לשעבר של האישה, שגופתה נמצאה ליד בתה בת השנתיים וחצי, היו מעורבים ברציחתה

תפנית בחקירת רצח סאמר אבו ג'ומעה, תושבת אשקלון בת 21, שנמצאה מתה בביתה ביום שבת האחרון ליד בתה בת השנתיים וחצי. המשטרה חושדת כי שני האחים של בעלה לשעבר היו מעורבים ברצח. בעלה לשעבר נמצא בימים אלו בחו"ל, והמשטרה חוקרת גם את מעורבותו. ביום הרצח נעצר בן זוגה הנוכחי בחשד שרצח אותה על רקע "חילול כבוד המשפחה", אך כעת, בעקבות ההתפתחות בחקירה הוא שוחרר.

גופתה של סאמר אבו ג'ומעה נמצאה בשעות הצהריים בביתה באשקלון, כשעליה סימני דקירה. הגופה נמצאה על ידי שכנה ששמעה קול תינוקת בוכה מהבית. היא ניסתה לצלצל בפעמון ולפתוח את הדלת, אך היות שלא נענתה ולא הצליחה לפותחה, היא הזעיקה את המשטרה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ דוד ביטון הטיל את החקירה על היחידה המרכזית של המרחב. חוקרי היחידה עצרו את בן זוגה הנוכחי, ובחקירותיו הוא הכחיש בכל תוקף את מעורבותו. למרות זאת הוא הובא לבית משפט השלום בעיר, שם הוארך מעצרו בעשרה ימים. עם זאת, במקביל לחקירותיו המשיכו במשטרה לבדוק כיוונים נוספים ואתמול בערב, לאחר שהתגבשו ראיות די ראיות נגד שני האחים של הגרוש הם נעצרו.

לפני כשבועיים נעצר תושב קלנסוואה בן 15 בחשד שרצח את אחותו בת ה-20, גם כן על רקע "חילול כבוד המשפחה. חקירת האח מעלה כי ויכוח בין השניים על רקע רצונה לצאת לבלות, הוא זה שהניע אותו לרצוח את האחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully