וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים בצפון ייצרו אקדחים מאולתרים

קובי מנדל

29.1.2009 / 11:15

מנהל בית ספר זיהה אקדח בתיקו של אחד הנערים והביא לחשיפת המקרה. המשטרה עצרה 15 נערים שמעורבים בפרשה

משטרת עכו הצליחה לחשוף חבורה של בני נוער בגילאי 13-15 מהכפר מכר שבגליל שעל פי החשד ייצרו לעצמם אקדחים מאולתרים. עד כה נעצרו על ידי המשטרה 15 בני נוער והם שוחררו בערבות. גורם חינוכי בבית ספר באזור הביא לגילוי הפרשה, לאחר שהבחין באקדח מאולתר בתיקו של אחד מתלמידיו. למשטרה עדיין לא ידוע מהיכן השיגו הנערים תחמושת.

מפקד משטרת עכו, סגן ניצב אבי אדרי מסר לוואלה! חדשות כי "מהחקירה עולה שהנערים נהגו לרכוש חומרי גלם משתי חנויות לממכר חומרי בניין בכפר. הם רכשו בעיקר צינורות בקטרים שונים ועיצבו את הצינורות כקנה של אקדח. את הקפיצים הם השיגו ממקומות שונים ובין היתר גם מזוגות אופניים".

לדברי אדרי, האקדחים שהנערים ייצרו כללו מכלול מלא עם תושבת לקנה. לאחר ייצור האקדחים, הנערים גם ערכו "ניסוי כלים", כדי לבחון את תוצאות מעשיהם וכדי לשפר את ביצועי האקדחים. מפקד תחנת עכו מסר עוד כי המניע של הנערים אינו לאומני, אלא רצונם של התלמידים לחוש ב"שכרון כוח" ולחקות נושאי נשק.

המשטרה עצרה את אחד מבעלי החנויות שמכר לתלמידים על פי החשד את הצינורות ובכוונתה לעצור גם את בעל החנות השנייה. לדברי אדרי, "לאחר השימוש, הנערים נהגו לפרק את הנשק כמו עבריינים ולהסתיר את החלקים במקומות שונים עד לפעם הבאה". במשטרה מעריכים כי בני נוער נוספים מעורבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully