וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: סיעות הימין יעשו את המוות לנתניהו

פנחס וולף

28.1.2009 / 15:55

חבר הכנסת מהליכוד קרא לא להצביע למפלגות מימין לליכוד: "רסיסי המפלגות ימנעו מהליכוד להקים שלטון חזק שיכול לתפקד"

"אסור להצביע למפלגות הקטנות בימין, שתמיד נלחמות באלו שהכי קרובים אליהן", כך אמר היום (רביעי) ח"כ גדעון סער (ליכוד) בפאנל "מדיניות החוץ ומדיניות הביטחון בישראל", במסגרת יום הדמוקרטיה במרכז הבינתחומי בהרצליה. לדבריו, "אם רוצים שלטון חזק שיוכל לתפקד, חייבים להצביע רק לליכוד. כל רסיסי המפלגות זוכות בסקרים לשלושה עד ארבעה מנדטים. מה אפשר לעשות עם זה? רק לעשות את המוות לראש הממשלה. הם עשו כך גם ליצחק שמיר בעבר וגם לבנימין נתניהו".

בפאנל נשא דברים גם ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) ואמר כי "עד שלא נגמור את הכיבוש הערבי על ארץ ישראל לא יהיה שלום בארץ שלנו". לדבריו, "את הרעיון של שתי מדינות לשני עמים ניסינו 100 פעם. אם הרעיון כל כך טוב, למה הוא לא עבד? כי זה לא סכסוך טריטוריאלי. זוהי מלחמת דת. המוסלמים לא יקבלו לעולם שלטון של כופר באדמת קודש מוסלמית".

ח"כ מתן וילנאי (העבודה) אמר כי "זה לא מקרה שכל אנשי הימין שעלו לשלטון פתאום גילו שיש פלסטינים. צריך להיות ברור: אם נמשיך לשלוט בפלסטינים לא נהיה מדינה דמוקרטית, כי הם יהיו רוב. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אבל בתבונה ובשכל".

"אנחנו מכריזים כרגע על אויב של מיליארד מוסלמים פוטנציאלים? השתגענו?", קרא ח"כ אבשלום וילן (מרצ). "מדינת ישראל קמה כמדינת העם היהודי, ונהיה כך רק אם נהיה דמוקרטיים. אחרי 120 שנות ציונות, מצרים יצאה ממעגל האלימות, ירדן יצאה ממעגל האלימות. בין הירדן והים – תוך 10 שנים – יהיה שוויון בין יהודים לפלסטינים, ומי שלא מאמין בפתרון החלוקה מסתכן בכך שלא נהיה דמוקרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully