וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצרי קילקל את החגיגה של בניון

יוסי בניון כבש שער מדהים כדי להעלות את ליברפול ליתרון בוויגאן, אבל מידו הישווה בפנדל. צ'לסי ניצחה את מידלסבורו 0:2

זה לא שיש לנו משהו נגד המצרים, אבל אין ספק שיוסי בניון היה מעדיף להימנע ממפגש עם אחד מהם הערב (רביעי) - מדובר במידו, שחתם לאחרונה בוויגאן. דווקא בערב שבו בניון כבש את אחד משעריו היותר יפים באנגליה, הגיע אותו מידו והישווה ל-1:1 בדקות הסיום, כדי לקבוע את תוצאת המשחק. לא רק שהלכו שלוש נקודות "מייד אין ישראל", הלך גם המקום השני של האדומים ממרסיסייד, שהתבשרו בסיום המשחק על ניצחונה של צ'לסי 0:2 על מידלסבורו.

מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם 1:2 על ניוקאסל בקרב תחתית בוער, שהרחיק את המיליונרים החדשים מהאיזור הזה. במשחק על המקום החמישי, ארסנל חילצה נקודה עם שער של רובין ואן פרסי בדקה ה-90, שקבע 1:1 בגודיסון פארק מול אברטון. בלקבורן חילצה גם היא נקודה יקרה, כשחזרה מפיגור 2:0 לשוויון 2:2 עם שער של בני מקארתי בדקה ה-87.

צ'לסי - מידלסבורו 0:2

מי שניצלה היטב את המעידה של ליברפול היא צ'לסי. הבלוז שוב לא הרשימו, אבל השיגו ניצחון ביתי 0:2 על מידלסברו. האיש של המשחק עבור הבלוז היה סלומון קאלו. החלוץ מחוף השנהב כבש את הראשון בדקה ה-58, לאחר שדחק פנימה בבעיטה מתוך הרחבה, לאחר כדור קרן. צ'לסי הייתה טובה יותר וכבשה את השני בדקה ה-81. שוב כדור קרן של למפארד, ושוב קאלו המשיך פנימה. מיד לאחר מכן הוחלף קאלו, לקול תשואות הקהל בסטמפורד ברדיג'. צ'לסי עלתה למקום השני בטבלה על חשבונה של ליברפול.

וויגאן - ליברפול 1:1

יוסי בניון זכר לטובה את השער שלו במשחק החוץ נגד וויגאן בעונה שעברה - אפילו יותר מדי לטובה. השגריר הישראלי במרסיסייד פתח בהרכב של רפא בניטז, והתכבד לכבוש את השער הראשון במשחק בדקה ה-41. זו הייתה התקפה נהדרת, שבה מסצ'ראנו הכניס כדור מקצה הרחבה לכיוון ימין, בניון השתלט עליו והקדים במילימטרים את שוער וויגאן כדי לעקוף אותו, לחתוך עוד קצת ימינה - ולבעוט מזווית סופר קשה פנימה. אין ספק שמדובר באחד השערים היותר יפים בקריירה האירופית של בניון.

הישראלי של ליברפול הציג מבצע אישי מרשים נוסף בדקה ה-66. הוא קיבל את הכדור בצד ימין, פרץ לכיוון הרחבה בסלאלום והשאיר שני מגינים מאחוריו, אלא שהפעם השוער הגיע אליו בזמן. הכל נראה טוב עבור ליברפול, עד שהגיעה הדקה ה-82. ג'ייסון קומאס הוכשל ברחבה על ידי לוקאס. מידו המצרי, בהופעת בכורה בקבוצה אחרי שהגיע ממידלסברו, בעט פנימה והשווה ל-1:1. בתוספת הזמן בעט הוגו רודאייגה, עוד רכש של וויגאן, כדור חופשי למשקוף. בניון הוחלף על ידי דירק קויט בדקה ה-75.

אברטון - ארסנל 1:1

ארסנל חילצה נקודה עם הרבה מזל, אבל התרחקה חמש נקודות מאסטון וילה שבמקום הרביעי ובקצב צבירת הנקודות הזה, היא עלולה להישאר מחוץ לליגת האלופות. טים קייהיל האוסטרלי נגח את הטופיז ליתרון בדקה ה-61. רובין ואן פרסי הציל לארסן ונגר נקודה יקרה בתוספת הזמן עם שער פנטסטי ברגל שמאל האימתנית שלו.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 1:2

מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, שעוזר לה לברוח מהתחתית. לאחר היום הסוער, והחשדות בעניים אונס נערה בת 18, פתח רוביניו בהרכב ובישל את הראשון לשון רייט פיליפס בדקה ה-17. בדקה -77 פרץ פאבלו זבאלטה מימין, הגביה למרכז וקרייג בלאמי, בהופעת בכורה, בעט כדור נפלא שנעצר ברשת. הג'ורדיז חזרו למשחק עם שער מצמק בדקה ה-81 אותו כבש הצעיר, אנדרו קרול. עבור ניוקאסל היה זה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

בלקבורן - בולטון 2:2
לבקלבורן: סטיבן וורנוק (66), בני מקארתי (87)
לבולטון: מתיו טיילור (15), קווין דייויס (35)

ווסטהאם - האל סיטי 0:2
לווסטהאם: דוידה די מיקלה (33), קרלטון קול (51)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully