וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מוריניו נהנה ביציע

מאמן אינטר ראה את קבוצתו מנצחת 0:2 בקטאניה ומגדילה את הפער ל-6 נקודות, לאחר הפסד של יובה 2:1 לאודינזה ו-1:1 למילאן עם גנואה

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית התקיים במלואו הערב (רביעי), כאשר אינטר היא המנצחת הגדולה של יום המשחקים. הנראזורי, ללא מוריניו המורחק, ניצחו בחוץ 0:2 את קטאניה והגדילו את הפער על חשבון השנייה יובנטוס לשש נקודות. הגברת הזקנה נוצחה 2:1 על ידי אודינזה, כשגם מילאן שמטה יתרון לקראת הסיום וסיימה ב-1:1 ביתי עם גנואה.

במאבק על המקום הרביעי, רומא עשתה זינוק משמעותי קדימה, עם 1:2 על פאלרמו, כולל שער ובישול של פרנצ'סקו טוטי. פיורנטינה גברה 1:2 על נאפולי בקרב צמרת והנחילה ליריבתה הפסד שלישי ברציפות.

קטאניה - אינטר 2:0

ללא המאמן ז'וזה מוריניו והחלוץ אדריאנו המורחקים, יצאה אינטר לסיציליה למפגש מול שוער העבר שלה ומאמן קטאניה כיום, וולטר זנגה. לשמחתם של הנראזורי, זלאטן איברהימוביץ' סיים את עונש ההרחקה וחזר להרכב.

חוליו קרוז פתח לצד השבדי בחוד, וכבר בדקה החמישית בישל לדז'אן סטנקוביץ', שהכניע את אלבאנו ביזארי בנגיחה. קטאניה שאבה עידוד מהרחקתו של סוליי מונטארי בדקה ה-32, אך לא השכילה לנצל זאת על מנת להשוות. בדקה ה-71 סטנקוביץ' מצא במתפרצת את זלאטן וסידר לו שער שחתם את המשחק.

אודינזה - יובנטוס 1:2

שלוש נקודות בעשרת משחקיה האחרונים צברה אודינזה, והלחץ על המאמן פסקוואלה מרינו רק הלך וגבר, כמו גם ההתקרבות לקו האדום. כמה טוב עבורה שהביאנקונרי האחרת, יובנטוס, באה אליה לפריולי ועשתה עבורה תיקון.

אלסנדרו דל פיירו לא נכלל בסגל של קלאודיו ראניירי, ואולי זה מה שהיה חסר הערב לגברת הזקנה. אמאורי וסבסטיאן ג'ובינקו פתחו בחלק הקדמי, אבל השער הגיע מהצמד בצד השני. אנטוניו די נטאלה בישל לפאביו קוואליארלה בדקה ה-20 את הראשון של הזברות הקטנות.

בדקה ה-74 הקפטן כבר עשה את העבודה לבדו. די נטאלה קיבל כדור באגף שמאל, התקדם לרחבה ובעט כדור מסובב שגם בופון לא יכל לעצור. וינצ'נזו יאקווינטה צימק בפנדל בדקה ה-77, מול קבוצתו לשעבר, אבל זה היה מאוחר מדי. ניצחון גדול לאודינזה, יובנטוס מקבלת סטירת לחי מצלצלת לשאיפות האליפות שלה.

מילאן - גנואה 1:1

הקרב בין השלישית לרביעית הבטיח רבות טרם המשחק, במיוחד אחרי ההצגה של קאקה ושות' ב-1:4 על בולוניה ביום ראשון. קרלו אנצ'לוטי קיווה לציין את משחקו ה-400 כמאמן מילאן עם ניצחון ביתי ונקמה על הקבוצה שניצחה אותו בסיבוב הקודם.

הרוסונרי החזיקו יותר בכדור והגיעו למצבים באמצעות פאטו הצעיר, אולם דווקא דייויד בקהאם היה האיש שמצא את הרשת. האנגלי בעט כדור חופשי מזווית אלכסונית והצליח להכניע את השוער רוביניו בדקה ה-33. שער שני תוך שלושה ימים לבקהאם, שמוכיח כי גם אחרי תקופה בכדורגל האמריקאי הנחות יש לו מה להציע בצמרת האירופית. מילאן כבר הריחה ניצחון ביתי עשירי ברציפות, אלא שאז בא דייגו מיליטו בדקה ה-88 ודאג לחלוקת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רומא - פאלרמו 1:2

אחרי הלוחמה התקשורתית שהפעיל כריסטיאן פאנוצ'י נגד מאמנו ברומא, לוצ'יאנו ספאלטי, הגיעו הג'יאלורוסי למשחק בית מול פאלרמו על מנת להמשיך במגמת ההתקדמות. פאנוצ'י כמובן נקנס ולא נכלל בסגל, אבל פרנצ'סקו טוטי חזר להרכב בגדול. הקפטן כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-24 ובישל בכדור חופשי את השני למתיאו בריגי בדקה ה-45. אדיסון קבאני האורח השווה זמנית בדקה ה-31, אך פאלרמו לא הצליחה להשוות למרות עדיפות במחצית השנייה. רומא חמישית, נקודה פחות מגנואה במקום הרביעי.

פיורנטינה - נאפולי 1:2

שתי הקבוצות, החולמות על כרטיס לליגת האלופות בסיום העונה, באו במומנטום הגרוע שלהן העונה. פיורנטינה הפסידה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, בעוד נאפולי סופרת שניים כאלה. בהיעדרו של אדריאן מוטו ובזמן שאלברטו ג'ילארדינו נשמר בצורה הדוקה, הגיע הארגנטינאי מריו סנטנה וכבש בדקה ה-47 לאחר מצב נייח. נאפולי לא נבהלה, ושתי דקות אחר כך השווה הצעיר לואיג'י ויטאלה מזווית קשה. המילה האחרונה הייתה של הויולה, כשריקרדו מונטוליבו כבש בדקה ה-79.

סמפדוריה - לאציו 1:3
לסמפ: ג'נארו דלווקיו (13), אנטוניו קסאנו (51), מריוס סטנקביצ'יוס (55). ללאציו: תומאסו רוקי (30)

קייבו - לצ'ה 1:1
לקייבו: אנדראה מנטובאני (88). ללצ'ה: ג'וזפה ויווס (56)

קליארי - סיינה 0:1
לקליארי: רוברט אקוואפרסקה (37)

אטאלנטה - בולוניה 1:0
לבולוניה: סרג'יו וולפי (80)

טורינו - רג'ינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully