וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המבצע: הסטודנטים דורשים הקלות

נעמה טלמור

27.1.2009 / 18:02

מ"מ יו"ר ארגון הסטודנטים במכללות כתב לשרת החינוך כי "צריך להקל על אותם סטודנטים שעזבו הכול כדי לשרת את המדינה"

ממלא מקום יו"ר ארגון הסטודנטים של המכללות בישראל, עידו אייזיקוביץ', פנה אתמול (שני) במכתב לשרת החינוך, יולי תמיר, בבקשה שתאשר הקלות נוספות לסטודנטים שנקראו למילואים במהלך מבצע "עופרת יצוקה".

"לאחר סיומו המוצלח של מבצע "עופרת יצוקה", אנו נמצאים בפתחה של בעיית חזרתם של חיילי מילואים להמשך הסמסטר ותקופת המבחנים", כתב אייזיקוביץ', "אני מודע לאמנת הסטודנט המשרת במילואים, אך אני בטוח כי אפשר וצריך לעשות יותר על מנת להקל על אותם סטודנטים שעזבו הכול ונקראו לשרת את מדינת ישראל".

הסטודנטים דורשים מתמיר לאשר מתן של שתי נקודות זכות של קורס בחירה בציון עובר, דבר שיאפשר לסטודנטים לא לגשת לכל המבחנים. כמו כן המרת חלק מהמבחנים לעבודות, בניית קרן מלגות שתחלק לסטודנטים ששירתו למעלה מ-10 ימים, כמו גם הנחה בתשלום שכר הלימוד בשנה הבאה.

"אני סבור שזוהי שעת המבחן שלנו כאנשי ציבור להביע את הערכתנו לאותם חיילים אשר ללא שאלות וללא תלונות עוזבים את לימודיהם ואת שיגרת חייהם, למרות הקשיים המצפים להם עם חזרתם, ויוצאים להגן על מדינת ישראל. "הוסיף אייזיקוביץ'. "הם אינם דורשים דבר בתמורה, אך אני חושב שלמרות זאת אנו יכולים להרים את הכפפה ולנסות להקל עליהם ככל שניתן עם חזרתם מהשירות".

תגובתה של שרת החינוך טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully