וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הבית של הישיבה אנס שלושה אחים

נתיב נחמני

27.1.2009 / 14:46

תושב פ"ת נעצר בחשד כי ביצע עבירות מין בשלושה אחים בני 9-15. בעבר הואשם בעבירות דומות אך ביהמ"ש קבע כי אינו כשיר לדין

תושב פתח תקווה בן 45, שעבד כאב בית בכולל בפתח תקווה נעצר בחשד שביצע עשרות עבירות מין בשלושה אחים בני 9, 11, ו-15. חקירת המשטרה מעלה כי הנאשם שבעברו אישומים רבים בגין עבירות מין שביצע בקטינים, חזר לסורו ובמשך חודשים נהג לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים בשלושת האחים שלמדו במועדונית שבישיבה בה עבד. הנאשם נעצר בעבר מספר פעמים בחשד לעבירות דומות ואף הוגשו נגדו כתבי אישום, אך בכל פעם קבע בית המשפט כי הוא אינו כשיר נפשית לעמוד לדין והוא אושפז בכפיה לתקופות שונות שלאחריהן שוחרר.

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במחלק הנוער בתחנת פתח תקווה, לפיו החשוד, נהג לנצל את המסגרת הלימודית דתית אליה הגיעו הילדים על מנת לרכוש את אמונם. פקד גיא ג'ייקובסון, קצין מחלק הנוער בתחנה, סיפר היום לוואלה! חדשות כי הנאשם הכיר את הילדים במועדונית, אליה הגיעו כמעט בכל יום לאחר שעות הלימודים. "משם היה לו קל יחסית להעלות אותם שתי קומות לחדרו שבישיבה", סיפר ג'ייקובסון.

בעקבות המידע שהתקבל במשטרה, זומן האח הגדול יותר למסור את עדותו בתחנה, שם סיפר כי בתחילה האחים לא ידעו אחד על השני, וכי הוא עצמו היה הראשון שבו בוצעו המעשים. לטענתו, בהמשך הכיר הנאשם גם את האחים הקטנים יותר וביצע גם בהם את המעשים המיוחסים לו. על פי החשד לעיתים אף נהג הנאשם להפגיש בין האחים ולקיים איתם יחסי מין בשלושה.

בחקירתו הראשונה דחה החשוד את המיוחס לו בכל תוקף. "אך לאחר מכן, כשנחקר על ידי שתי חוקרות נוער, הם הצליחו למצוא את נקודת הלחיצה שגרמה לו לפתוח הכל ולהודות במעשים שביצע באחים" סיפר ג'ייקובסון. מחר הוא יובא בשנית לבית משפט השלום בפתח תקווה, לשם דיון בהארכת מעצרו והגשת כתב האישום נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully