וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך

ענת קם

27.1.2009 / 13:57

רשת השקיעה חמישה מיליון דולר בהפקת "המירוץ למיליון" שתשודר החל מהשבוע הבא. רפי גינת חוזר להתמודד מול "הישרדות"

תכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" תעלה לשידור ביום חמישי הבא ותשודר עד לאחר הבחירות פעם בשבוע בלבד. ברשת עובדים על הפורמט הישראלי של הריאליטי המצליח כבר למעלה משנה ובהשקעה של יותר מחמישה מיליון דולר. עם תום העונה של "שבוע סוף", ישודר פרק נוסף מידי מוצאי שבת. שינויים נוספים בלוח השידורים של רשת כוללים את עליית העונה החדשה של "קצרים", שתשודר לאחר "המירוץ למיליון" בחמישי ושבת ומעבר של "כלבוטק" ו-"החיים זה לא הכל" חזרה לרביעי .

המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית, הציגה הבוקר במסיבת עיתונאים את "המרוץ למיליון" כתכנית הדגל של רשת ב-9200: “רשת הייתה הראשונה לחזור ללוח שידורים רגיל לאחר המלחמה וראינו שזה הוכיח את עצמו. 2008 הייתה שנה לא קלה, 2009 תהיה גם לא קלה". מרגלית הציגה תכניות נוספות שתעלינה במהלך השנה הקרובה, בהן חמישה פרוייקטים דוקומנטריים וכן עונות חדשות ל-"רוקדים עם כוכבים", "אחד נגד 100” ו-"הכל דבש".

ברשות רשת 2,000 שעות חומר גלם מצולם, בצילומי התכנית השתתפו כאלף אנשי הפקה ברחבי העולם והתכנית השתמשה בכ-650 כלי רכב במהלך הצילומים.

המירוץ למיליון שקלים ושתי מכוניות היברידיות

הגרסה האמריקאית של "המירוץ למיליון" זכתה השנה בפרס האמי השביעי שלה ועונתה ה-14 תעלה ברשת CBS בעוד כחודש. רן קוצר, המפיק הראשי של רשת, סיפר היום כי חברת דיסני המחזיקה בזכויות על הפורמט סירבה במשך תקופה ארוכה לאפשר את הפקתו מחוץ לארצות הברית. ההפקה הישראלית מתבצעת בשיתוף פעולה עם חברת "אקטיב טי.וי" של מייקל מקיי, שהיה חלק מהפקת העונות הראשונות של הגרסה האמריקאית. יערכו אותה אייל אלקבץ ורוית ליאור מנדל, עורכי העונה הראשונה של "הישרדות" שערכו בעבר גם את "הדוגמניות" של ערוץ 10.

עשרת הזוגות שיתמודדו במשימות שונות ברחבי העולם כוללים גבר ובתו החורגת, זוג לקראת נישואים, מלכות היופי בדימוס לירן כוהנר וילנה ראלף, בני זוג לשעבר, שתי מעצבות אופנה, שני יזמים עסקיים, מנכ"ל חברה ועובדת הייטק נשואים, שני סטודנטים חברי ילדות, שתי חברות קיבוץ מבוגרות ושתי בלונדיניות. הזוג שיגיע אחרון לנקודת הסיום של כל משימה יודח מהמשחק והזוג הזוכה יזכה במיליון שקלים ושתי מכוניות היברידיות.

רשת חתמה על שיתופי פעולה מסחריים עם חברת הביטוח הראל, עם חברת הנסיעות איסתא ויצרנית המכוניות הונדה שתעניק את המכוניות לזוכים, חברת האופנה ניו באלאנס שתספק בגדים ונעליים למתמודדים וחברת סופר פארם. בנוסף, ישודרו תכני "המירוץ למיליון" בערוץ ייעודי שיוקם ב-HOT VOD וכן בסלולר למנויי כל החברות. כמו כן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, יעלה ערוץ הבידור הישראלי ב-HOT תכנית שתלווה את "המירוץ למיליון" שתשדר קטעים שלא שודרו בערוץ 2 וכן תארחי מדי שבוע את הזוג המודח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully