וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: לברק וללבני אין בשורה כלכלית

פנחס וולף

27.1.2009 / 12:06

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו תקף את יריביו לראשות הממשלה: לקדימה אין תוכנית מלבד דשדוש, ולעבודה יש תוכנית שתוביל למפולת"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הציג היום (שלישי) את תוכניתו לטיפול במשבר הכלכלי במצודת זאב שבתל אביב. נתניהו תקף את שני יריביו - יו"ר קדימה ציפי לבני ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק וטען כי אין להם פתרונות למשבר.

"בממשלת קדימה אני לא רואה שום תוכנית למלחמה במשבר הכלכלי. אין כלום חוץ מדשדוש. ממפלגת העבודה אני שומע על תוכנית אבל מדובר בתוכנית רעה שמובילה לכיוון שאסור ללכת אליו כי הדבר הזה יכול לגרום למפולת ולקשיים הרבה יותר גדולים, ממה שחושבים". במסיבת עיתונאים משותפת עם שלושה שרי אוצר לשעבר סילבן שלום, יעקב נאמן, ודן מרידור, הציג נתניהו תוכנית בת חמישה סעיפים לטיפול במשבר הכלכלי.

כחלק מהתוכנית הכלכלית מתכנן נתניהו להפחית את נטל המס. נתניהו הכריז לפני מספר ימים כי "בתוך קדנציה אחת אפחית את שיעור מס ההכנסה מ-46% ל-35% ואת מס החברות מ-27% ל-18%. זו לא אמירה לקראת בחירות אלא עיקרון במדיניות הכלכלית שלי שיישמתי הלכה למעשה. כך עשיתי כשכיהנתי כשר אוצר בזמן המשבר הכלכלי הקודם, כשהורדתי את שיעור המס מ-62% ל-44%. אם שיעורי המס יהיו נמוכים יותר, פחות אנשים יעלימו מס ואנשים יוציאו יותר כסף, ותוך זמן קצר, פעילות המשק תגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully