וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס הודיעה רשמית: אנחנו עם נתניהו

נעמה טלמור ופנחס וולף

27.1.2009 / 10:34

בש"ס יוצאים בגלוי נגד ציפי לבני. הסיסמא החדשה בקמפיין הנגטיבי נגד יו"ר קדימה: "לבני - קצבאות לא מוכנה לחלק, את ירושלים כן"

מערכת וואלה!

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק)

ש"ס תמליץ על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כמי שהיא מעוניינת שירכיב את הממשלה הבאה. כך הודיע היום (שלישי) יו"ר ש"ס אלי ישי בפתיחת קמפיין התנועה. ישי אמר כי "ש"ס חזקה תשמור על נתניהו שלא יפגע בשכבות החלשות. ש"ס חזקה זה נתניהו עם יותר ערכים חברתיים. אנחנו המפלגה החברתית היחידה, מפלגה שמדברת, וגם עושה ואנחנו רוצים להביא לממשלה חברתית. דווקא עכשיו, כשהמצב הכלכלי כל כך קשה צריך למנוע קיצוץ בשכבות החלשות".

ישי המשיך במתקפה חריפה נגד שרת החוץ ציפי לבני וחשף את סיסמת הבחירות החדשה של המפלגה: "לבני- קצבאות לא מוכנה לחלק, את ירושלים כן". ישי אמר כי הסיבה שמפלגתו לא הצטרפה לממשלה בראשות לבני היא העובדה שלבני רצתה ועדיין רוצה לחלק את ירושלים. ישי גם התייחס לדבריה של לבני מאתמול, לפיהן במידה שתיבחר, שר החינוך בממשלתה לא יהיה מש"ס. "כל המפלגות כבר היו במשרד החינוך", אמר ישי. "לצערנו, התוצאה היא עלייה בסמים, בפשע ובאלימות. אנחנו נעמוד על כך שתהיה לנו אחיזה חזקה במשרד החינוך".

ש"ס נגד קדימה

יו"ר צוות התגובות של קדימה חבר הכנסת יואל חסון הגיב היום להכרזתה של ש"ס כי תמליץ על נתניהו כראש ממשלה. חסון אמר כי "מסתבר שבניגוד להכחשותיו של ביבי נחשפת הברית האידיאולוגית בין ביבי לש"ס מה שלא נחשף עדיין הוא המחיר של מתן תיק החינוך לש"ס, הזרמת מיליארדים לקצבאות הילדים, מניעת בית הזוגיות, והקשחת העמדה מול נשים בבתי הדין הרבניים".

המאבק המילולי בין ש"ס לקדימה התגבר בימים האחרונים והגיע לשיא אמש כשתקפה לבני את ש"ס והכריזה כי "שר החינוך בממשלתי לא יהיה ממפלגה סקטוריאלית בוודאי לא מש"ס". עוד אמרה לבני כי היא מתחייבת לבטל את חוק מוסדות לימוד תרבותיים ייחודים, ועל ידי כך תחזיר את לימוד מקצועות הליבה למערכת החינוך החרדית. "אין לנו ברירה אחרת, אם אנחנו רוצים למצוא את המכנה המשותף, החינוך הוא חלק מבניין הכוח של ישראל. ישראל עדיין נאבקת על קיומה ולא רק מאבק על קיומה הפיזי אלא גם על התכנים שלה".

במרצ הגיבו היום על הודעת התמיכה של יו"ר ש"ס אלי ישי. "הלך הזרזיר אצל העורב, אלי ישי שטוען כי הוא דואג לשכבות החלשות בעצם ניזון ממצוקת האזרחים", כך אמר אילן גילאון. "ישי חושב שככל שיש יותר מצוקה תהיה יותר ש"ס, ולכן הוא עושה יד אחת עם ביבי נתניהו שללא ספק יבטיח לכולנו מצוקה כיד המלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully