וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואזיס מובילה את המועמדים לפרסי ה-NME

עינב שיף

27.1.2009 / 11:06

הלהקה הבריטית זכתה לשבע מועמדויות, ביניהן "הלהקה הבריטית הטובה ביותר" אך גם "הלהקה הגרועה ביותר". בריטני וקולדפליי מועמדים לפרס האלבום הגרוע

נחשפו המועמדים לפרס ה– NME לשנת 2009. המגזין האנגלי הנחשב סיים למפות את בחירות הקהל הרחב ואמש פרסם את המועמדים בקטגוריות השונות, כשאואזיס מובילים את עם 7 מועמדויות, כולל פרס "הלהקה הבריטית הטובה ביותר", "המופע החי הטוב ביותר", "האלבום הטוב ביותר" עם “Dig Out Your Soul” ואיכשהו, גם "הלהקה הגרועה ביותר", לצד Fall Out Boy, הג'ונאס בראדרס, טוקיו הוטל ו– Scouting For Girls. נואל גאלאגר הגיב למועמדותו כ"מתלבש הטוב ביותר" ואמר כי "תמיד ידעתי שזמני יגיע להתמודד בקטגוריה הזו".

גם אלכס טרנר של הארקטיק מאנקיז והלאסט שאדו פאפטס זכה להצלחה עם שש מועמדויות עם שני הרכביו. גם קינגז אוף ליאון, MGMT, וואמפייר ויקאנד ורדיוהד בולטים בקטגוריות השונות ואפילו "האביר האפל" מועמד לפרס סרט השנה. בנוסף, מוענקים פרסים ל"גיבור השנה" ול"נבל השנה", כשג'ורג' בוש מועמד לפרס בפעם האחרונה לצד איימי ויינהאוס, גורדון בראון, ג'ון מקיין ופיט דוהרטי. לפרס האלבום הגרוע מועמדים אלבומיהם של בריטני ספירס, קולדפליי, הג'ונאס בראדרס, סקאוטינג פור גירלז ורייזורלייט. הקיור זכו לפרס ה"גאונים כמו אלוהים" לשנת 2009.

טקס פרסי ה- NME יתקיים ב- 25 בפברואר בלונדון, חמישה ימים לאחר טקס ה"בריטס" היוקרתי. הגולשים מוזמנים להצביע בתחרות בלינק המצורף.

מועמדים בולטים:

הלהקה הבריטית הטובה ביותר: רדיוהד, מיוז, אואזיס, בלוק פארטי, לאסט שאדו פאפטס

הלהקה הבין לאומית הטובה ביותר: Crystal Castles, MGMT, וואמפייר ויקאנד, הקילרז

אמן הסולו הטוב ביותר: ליידיהוק, ג'יי זי, לורה מארלינג, לייטספיד צ'מפיון, פיט דוהרטי

הלהקה החדשה הטובה ביותר: גלאסווגאס, לייט אוף דה פייר, MGMT, White Lies, וואמפייר ויקאנד

המופע החי הטוב של השנה: הקילרז, קינגז אוף ליאון, מיוז, אואזיס, רדיוהד

האלבום הטוב ביותר: בלוק פארטי – "Intimacy”, גלאסווגאס – "גלאסווגאס", הקילרז – “Day & Age”, קינגז אוף ליאון – “Only By The Night”, אואזיס – “Dig Out Your Soul”

סרט השנה: "האביר האפל", "ג'ונו", "קוואנטום של נחמה", "דמדומים", "וול-E"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully