וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת

26.1.2009 / 14:53

היא רואה את העיר בעיקר מבעד לעדשת המצלמה, יוצרת ומגדלת משפחה. הצלמת שרון ברקת היא החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו

שרון ברקת

שרון (41) נולדה בזכרון יעקב, גרה בקיבוץ חולתה, ירושלים ואפילו בלונדון. בסופו של דבר היא התמקמה בת"א. לאחרונה זנחה את עולם האופנה ועברה לצלם את מה שבא לה - אנשים. תערוכה שלה "בהירים בשמש" מוצגת בגלריה טבי דרזדנר בנווה צדק עד אמצע פברואר, ומצולמות בה נשים ונערות מאותגרות פיגמנט. כיום שרון חיה בדירה שכורה עם בנזוג -טיטו, ושני בנים- אולי ועמנואל בני חמש ושנתיים. (צילום: יוסי ברגר)

הנעליים

היא מתקשה לוותר על נעלי הפומה הישנות. הסנדלר שלה לא אומר נואש וחוזר ומדביק אותם. היא אוהבת את הצבע, את הגובה, את הציור, את החלק הסגול למעלה והפס הצהוב מאחור. "הן מלאות בפרטים והכל מאוד מדוייק" היא אומרת, ובנוסף הן מאוד נוחות.

הספרייה

בספרייה שלה תוכלו למצוא בעיקר ספרי מדע בדיוני, אבל גם אמנות, ביוגרפיות, ספרי פסיכולוגיה, ספרי ניהול, ופרוזה.

תמונה

אין לה חיית מחמד והילדים שלה מעדיפים להישאר אנונימיים, אז עברנו היישר לקטגוריה הבאה - תמונה. בחדר הילדים של אולי ועמנואל ישנה תמונה שהיא צילמה בלונדון של שני בנים ממושקפים עומדים ליד ספרייה (הצריף מאחור). לצד התמונה ישנם ציורים של אולי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המרפסת

טוב, זה לא באמת מרפסת אלא גג, אבל תכל'ס בת"א עדיף גג. שרון תמיד חיה בדירות עם מרפסות סגורות. היא מעדיפה את זה ככה, חוץ מזה שתמיד חסר מקום בדירה ומרפסת זה מותרות. מכיוון ששרון ומשפחתה גרים בקומה האחרונה הם משתמשים בגג למרות שבחורף הוא סובל מהזנחה פושעת.

האופניים

תופעה תל אביבית שכיחה (חוץ מגניבת אופניים) היא גניבת מושבי אופניים. מכיוון ששרון שוכחת להעלות את כסא האופניים הביתה הוא נגנב שוב ושוב ושוב. שרון הניפה דגל לבן ופרשה להליכה ברגל, מוניות וקווי 4 ו-5. מאז האופניים נשארים קשורים ומעלים חלודה.

השכונתי

שרון מפרגנת לבעלי העסקים הקטנים בשכונה, ובעיקר למכולת של מאיר ברחוב חובבי ציון. "מאיר הכי נחמד שיש, תמיד נעים שם ואפשר למצוא הכל הכי קרוב והמחירים מצויינים".

אפרת בן צור

מי שנבחרה על ידי שרון להיות החוליה הבאה בשרשרת היא שחקנית, זמרת וחברה טובה שלה. השתיים הכירו לפני כעשר שנים, כששרון הוזמנה לצלם אותה. שרון לא חובבת תיאטרון גדולה אז לא יצא לה לראות אותה משחקת על הבמה מעולם, אבל כשהיא שרה - שרון מיד מתייצבת. אפרת בן צור היא החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully