וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מכחיש: א-זאהר לא נפצע במבצע בעזה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.1.2009 / 15:17

דובר הארגון מסר כי הדיווח לפיו בכיר חמאס נפצע במהלך מבצע "עופרת יצוקה" הוא שקר גמור. "א-זהאר נמצא בעזה ועובד כרגיל"

חמאס מכחיש את הדיווח מעיתון כוויתי אתמול (שני) לפיו בכיר הארגון מחמוד א-זהאר נפצע במהלך פעולת צה"ל ברצועת עזה והועבר לטיפול רפואי במצרים. דובר חמאס פאוזי ברהום אמר כי "מה שפורסם על כך שא-זהאר נפצע בתקיפת צה"ל הינו שקר גמור. א-זהאר נמצא בעזה ועובד כרגיל". בנו של א-זהאר הכחיש גם הוא את הדיווח ומסר בתגובה כי אביו "בבריאות טובה" וכי השמועה על הפציעה הופצה על ידי אויביו.

אתמול דיווח העיתון הכוויתי "אוואן" כי א-זהאר נפצע בימים האחרונים של פעולת צה"ל ברצועת עזה ולאחר שנפצע הועבר א-זהאר בחשאי באמצעות אמבולנסים להמשך טיפול בבית חולים במצרים. העיתון דיווח עוד כי א-זהאר, ששימש כשר החוץ בממשלת חמאס ברצועת עזה, הועבר לקהיר עוד בטרם הגיעו צוותי רפואה לאזור ברצועת עזה שבו הוא נפצע. בחמאס לא מסרו לעיתון פרטים נוספים אודות חומרת פציעתו ואודות מצבו העכשווי.

במהלך פעולת צה"ל ברצועת עזה ניסתה ישראל לאתר את בכירי חמאס, ביניהם אף את א-זהאר, ולחסלם. לפי דיווחים במהלך המבצע, פעלו כוחות צה"ל רבים בסמוך לביתו ואף הרגו את שומרי ראשו. יחד עם זאת, במהלך פעולת צה"ל הצליחה ישראל לחסל שני מנהיגים פוליטיים של הארגון – השייח' ניזאר ריאן ושר הפנים סעיד סיאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully