וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדור: "אין שחר להאשמות של ליברמן נגדנו"

עדי שמחוביץ

26.1.2009 / 14:57

פרקליט המדינה התייחס להאשמותיו של יו"ר ישראל ביתנו בנוגע לעיתוי החקירה של מקורביו. "מדובר בנושאים חדשים מהשנה האחרונה"

"הבחירות שעומדות על הפרק, אינן צריכות להשפיע על קצב חקירה, אלא במקרים נדירים וזה לא המקרה". כך אמר היום (שני) פרקליט המדינה משה לדור בהתייחסותו לחקירת מקורבי יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן. לדברי לדור, "אני מנחש שאם היינו מחליטים להמתין שבועיים ולבצע את החקירה לאחר הבחירות, השאלה היתה הפוכה".

בתדרוך עיתונאים על עבודת הפרקליטות הוסיף לדור כי "החקירה בפרשת ליברמן לא החלה לפני 10 שנים כפי שנהוג לחשוב. השלב הנוכחי בחקירה עוסק בחומרים שאינם עוסקים בהכרח בנושאים שנדונו בעבר, אלא בנושאים חדשים מהשנה האחרונה. לאחרונה התגבשה תמונה שמצדיקה המשך החקירה על בסיס תשתית חדשה שהושגה".

לגבי ליברמן עצמו אמר לדור כי "אני סבור שאין שחר להטחת ההאשמות של ליברמן על כך שבכל מערכת בחירות יש חקירה נגדו. אני מצפה להאמין למשטרה ולפרקליטות ולהחלטה המשותפת שלהם ושל היועץ המשפטי לממשלה, ששיקול כזה לא עובר במוחם. בפרשה כזאת עוסקים עשרות אנשים, אתם מעלים על דעתכם שאפשר לרכז תכנון משותף שלפיו תתאפשר מזימה כזאת בלי שהיא תתפוצץ?"

אתמול עוכבו לחקירה בתו של ליברמן, מיכל ליברמן-גלום, פרקליטו עורך הדין יואב מני וחמישה אנשים נוספים המעורבים בחקירה המתנהלת בעניינו. השבעה נחקרו בחשד למעורבות בפרשת שוחד, מרמה והלבנת הון בה חשוד ח"כ ליברמן. בערב האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של שלושה משבעת המעורבים בפרשה בארבעה ובחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully