וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאולמרט ימשיך לבכות

פאיז עבאס

26.1.2009 / 15:00

פאיז עבאס מקווה שרה"מ יזיל דמעות גם כשיועמד לדין על פשעי מלחמה, שלכאורה בוצעו בהוראתו, ויבכה את מותם של 485 ילדים חפים מפשע

אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. ראש הממשלה אהוד אולמרט התוודה בראיון ל"מעריב" בסוף השבוע, כי בכה כאשר ראה את ד"ר אבו אל עייש זועק לעזרה, לאחר שפגז נורה לעבר ביתו ושלוש בנותיו נהרגו. נהרגו מאש כוחותיו של אולמרט הבוכה עצמו.

כאשר קראתי את הדברים לא ידעתי אך להגיב. אם לבכות על ראש הממשלה שפתאום גילה שהמלחמה גובה קורבנות חפים מפשע רבים, בעיקר ילדים, או על כך שעד לאותה תקרית נהרגו ברצועת עזה מאות ילדים מהפצצת חייליו של אולמרט.

שיספיק לישון בלילה, ויפסיק לטוס לחו"ל

אבל אולמרט, כמו רוב הציבור הישראלי, לא ראה או לא רצה לראות את תמונות חלקי הגופות של הילדים העזתים שנהרגו במלחמה. ראש ממשלה מסכן ובוכה הוא ראש ממשלה שמציג את עצמו כ"בן אנוש" עם בלוטות דמע מתפקדות. חבל שראש הממשלה לא צפה בערוץ אלג'זירה או באל ערבייה, ואז בלוטות הדמע שלו היו מתחילות לעבוד עוד קודם ואולי הוא לא היה מורה להפציץ בתים של חפים מפשע או בתי ספר. אני מאמין שאולמרט באמת בכה, אבל לא בגלל זעקות האב, אלא בגלל שבשידור חי נחשפה העובדה שחייליו הורגים ילדים.

אולמרט לבטח גם לא ישן בלילות בגלל פשעי המלחמה שלדעתי נעשו תחת שלטונו, ועיניו לא נעצמות בגלל 485 הילדים שגופותיהם נקרעו לגזרים. שנתו של ראש הממשלה גם נודדת בגלל חששו מהחוק הבינלאומי ומכך שככל הנראה יהיה מבוקש בגין הפשעים שביצע. להערכתי, גופים בינלאומיים ירדפו את אולמרט, יוציאו נגדו צווי מעצר ויבקשו להעמידו לדין על פשעי מלחמה, כמו שנעשה עם המנהיגים מבוסניה ועם נשיא סודן עומר אלבשיר. אולמרט גם בוכה בגלל הסיכוי שלא יוכל להמשיך לטוס לחו"ל ולהתאכסן במלונות יוקרה.

אני מקווה שאולמרט יועמד לדין על פשעי המלחמה ועל חיסול 485 ילדים פלסטינים. אם אז הוא יבכה אני אאמין לו, אבל הדמעות שלו היום הן דמעות תנין המופרשות בשעה שהוא עט על קורבנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully