וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שמאמין שביבי יעשה שלום - שיקום"

פנחס וולף

26.1.2009 / 12:54

השר שטרית תקף את הליכוד ונתניהו, ברוח תשדירי התעמולה של קדימה שהושקו היום. "כניסתו יכולה למוטט את מה שהושג עד כה"

מערכת וואלה!

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: ענת ברק)

בכירי קדימה הציגו בצהרים (שני) את תשדירי התעמולה של המפלגה. באירוע שהתקיים בבית קדימה בפתח תקווה אמר שר הפנים מאיר שטרית כי "הסקרים מראים פער של ארבעה עד חמישה מנדטים לטובת הליכוד, אבל 30 אחוזים מהמצביעים עדיין לא החליטו למי להצביע. הניסיון מראה שקולות צפים הם משכבות אינטלקטואליות יותר והם יכריעו מי יהיה ראש הממשלה".

השר שטרית הוסיף כי "מי שמאמין שביבי יעשה שלום כאשר הוא אומר שאין בכוונתו לדבר על ירושלים, על הגולן ועל בקעת הירדן - שיקום. האלטרנטיבה היא ביבי או ציפי. אנחנו לא רחוקים מהסכם שלום עם הפלסטינים וכניסתו של מישהו אחר יכולה למוטט את כל מה שהושג עד היום. ממשלה בראשות לבני תקבל תמיכה אוטומטית מהאמריקאים".

"ראש ממשלה אחרת"

קדימה מתכוונת לשנות בימים האחרונים את הסיסמה "מנהיגה אחרת" ל"ראש ממשלה אחרת". לצד הסיסמה החדשה מתנוססת תמונתה של יו"ר המפלגה ציפי לבני. תשדירי הבחירות שנחשפו יכללו מסרים חיוביים ושליליים. באחד התשדירים אומרת לבני כי "יכולתי לשלם לש"ס, אבל יש מחירים שאחרים מוכנים לשלם ואני לא מוכנה לשלם על חשבון המדינה". בתשדיר אחד מודגש כי בכירי הליכוד הצביעו בעד תוכנית ההתנתקות למרות התבטאויותיהם.

המשנה לראש הממשלה חיים רמון אמר כי "לציבור שטרם החליט למי להצביע, יש מאפיינים של ציבור אקדמאי. מי שנמצא כעת בשלב הסיכומים, עושה טעות קשה. עשינו את הטעות הזאת במערכת הבחירות הקודמת והליכוד עושה את זה עכשיו. צריך להבין שרק ציפי תעצור את ביבי. מי שלא מתמקד בעיקר, מבזבז את קולו ואת האנרגיה שלו".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "לבני שהייתה שותפה בכירה בממשלה כמספר שתיים וכממלאת מקום ראש הממשלה הודתה כי 'היינו התקווה של העם ופישלנו'. היא אינה יכולה להתיימר להציג דרך אחרת משום שהיא המייצגת המובהקת של דרך שנכשלה".

מפלגת העבודה מסרה בתגובה כי "תמוה מהו 'הדבר האחר' של קדימה ולבני, מדובר בקמפיין יומרני, פתטי ותלוש מהמציאות ואין כל דבר אחר למעט חובבנות ושטחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully