וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בקמפיין האינטרנט: חד"ש מתנגחת בליברמן

פנחס וולף

26.1.2009 / 12:28

תחת הכותרת "חד"ש ההיפך מליברמן" הציגה היום המפלגה את קמפיין האינטרנט החדש שלה. "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יונתן אופק, עריכת וידאו: רן צימט)

מפלגת חד"ש הציגה היום (שני) את קמפיין האינטרנט החדש שלה. תחת הכותרת "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים. חד"ש - ההיפך מליברמן". ממטה חד"ש נמסר כי הקמפיין נועד להציג את האלטרנטיבה שמציעה חד"ש לפוליטיקה הישראלית - שותפות יהודית-ערבית אמיתית, לנוכח הפוליטיקה של ההפרדה וההפחדה שמציעים ליברמן ודומיו.

במסיבת העיתונאים הבוקר אמר ח"כ מוחמד ברכה כי "הקמפיין 'חד"ש - ההיפך מליברמן' נועד למקד את תשומת הלב בתופעה המדאיגה של גל גואה ועכור של גזענות ששוטף את החברה הישראלית. אנחנו ממקדים את תשומת הלב בליברמן, אך זה לא מתחיל ונגמר בו. הגזענות הזו מתפשטת גם לחלקים נוספים בפוליטיקה ובחברה בישראל".

ח"כ דב חנין אמר במסיבת העיתונאים כי "אנחנו חיים במציאות קודרת ומאיימת - הן מבחינה כלכלית, חברתית וסביבתית, והן מבחינת הצטמצמות המרחב הדמוקרטי. חד"ש מצביעה על ליברמן משום שהוא הסמל הבולט לפוליטיקה של ההפרדה, אך זה לא רק ליברמן. זהו מסע נרחב של דה-לגיטימציה לאזרחים הערבים בישראל. מסע הדה-לגיטימציה שמנהלים ליברמן ודומיו כנגד האזרחים הערבים הוא מסע שקרי ומסוכן, שמולו כולנו חייבים להתייצב בנחישות. 'ההיפך מליברמן' היא הזמנה פתוחה לכל האנשים שרואים בליברמן ובדומיו סכנה לחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully