וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: כנופיה הציתה מכוניות של ערבים בנצרת

נתיב נחמני

26.1.2009 / 6:28

המשטרה תבקש להאריך מעצרם של 9 צעירים מנצרת עילית החשודים גם שהיכו ערבים וניסו להצית דירות. "מדובר בבריונות"

משטרת נצרת עילית עצרה הלילה (שני) תשעה צעירים תושבי העיר בחשד שנהגו להצית רכבים וניסו להצית מספר דירות של תושבים ערבים. לטענת המשטרה, התשעה, בני 15 עד 22, התארגו ככנופיה. הם נעצרו לאחר חקירה סמויה שנוהלה נגדם.

הבוקר יובאו התשעה לבית משפט השלום בנצרת, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. על פי החקירה המתנהלת בתחנת העיר, הכנופיה מונה כשבעה קטינים ושני בגירים. העצורים חשודים כי נהגו להטיל את אימתם על תושבים ערבים מהאזור, רובם אף נעצרו בעבר בחשד לעבירות אלימות ויידוי אבנים כלפי ערבים, אך לבסוף שוחררו מחוסר ראיות מספקות נגדם לצורך הגשת כתבי אישום.

מעצרם של כל חברי הכנופייה התאפשר לאחר ששניים מהם, קטין ובגיר, נעצרו בחשד להתפרצות לדירה. "מהחקירות שלהם עלתה הפרשה המזעזעת במסגרתה החשודים האלו חברו יחד כדי לפגוע בערבים", אמר הבוקר לוואלה! חדשות מפקד תחנת נצרת עלית רפ"ק לוטפי פאלח. לדבריו, מלבד הנזקים שהיו גורמים לרכבים הצעירים ניסו להצית מספר בתי ערבים בעיר אך בכל פעם כוחות כיבוי השתלטו על האש, כך שכל ההצתות הסתיימו בנזקים קלים, בעיקר לדלתות הבתים.

לדברי פאלח, יש בידי המשטרה מספיק ראיות שהושגו על ידי החוקרים נגד הצעירים, על מנת שבימים הקרובים יוגשו כתבי אישום נגד חברי הכנופיה. "הם היו פועלים באופן מסודר יחסית, כשחלק מהם היו מתצפתים כשהאחרים היו מציתים את האש, אבל בהחלט לא מדובר בחבורה מתוחכמת במיוחד", הוסיף מפקד התחנה.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון קורן אמר הבוקר כי "מדובר בבריונות ואנו נמצה עם החשודים את הדין. לא נאפשר פגיעה בנפש ורכוש ללא הבדל דת גזע ומין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully