וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חמאס סיכל ניסיון ירי רקטה לישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.1.2009 / 22:10

גורמים ברצועה מדווחים כי חמאס אוכף את הפסקת האש. חמושי חמאס עצרו חברי חולייה שניסו להפר את הסכם הפסקת האש

חמאס אוכף את הפסקת האש עם ישראל ברצועת עזה. גורמים ברצועה מדווחים כי פעילים חמושים של הארגון ירו היום (ראשון) לעבר חוליית חמושים מגדודי אבו עלי מוסטפא, הזרוע הצבאית של החזית העממית. מהירי נפצעו שני חברי החזית העממית שניסו לשגר רקטה לעבר ישראל.

לדברי הגורמים, הרקטה לא הגיעה ליעדה אלא בסופו של דבר נפלה בשטח חקלאי בעיירה בית חאנון שבצפון רצועת עזה. עוד דווח כי חמושי חמאס עצרו את חברי החולייה שניסו להפר את הסכם הפסקת האש.

מקורות פלסטינים דיווחו כי מאז ההכרזה על הפסקת אש בין חמאס לישראל ברצועת עזה, ירו כוחות צה"ל מספר פעמים לעבר בתים ושדות של פלסטינים ממזרח לחאן יונס. מוקדם יותר דיווחו מקורות רפואיים בעזה כי פלסטיני בן 55 נפצע הערב באורח בינוני, לאחר שנורה על ידי כוחות צה"ל סמוך לגדר הגבול בכפר חזאעה שליד חאן יונס בדרום רצועת עזה.

לפני ימים ספורים נהרג חקלאי תושב חזאעה מאש חיילי צה"ל, בעת שביקר בשדה החקלאי שלו. ביום חמישי שעבר נפצעו חמישה פלסטינים בעיר עזה מירי של חיל הים לעבר אזור א-סודאניה שבצפון מערב העיר. אתמול נורתה פצצת מרגמה לעבר יישובי עוטף עזה, אולם היא התפוצצה בשטחי רצועת עזה, מול המועצה האזורית אשכול. אזעקת "צבע אדום" הופעלה במספר מיישובי המועצים הסמוכים לגדר. בתחילת השבוע שעבר נפתחה אש לעבר חיילי צה"ל סמוך לגדר המערכת דרומית לכיסופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully