וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה ביצעה מעשים מגונים בתלמיד ישיבה

נתיב נחמני

25.1.2009 / 21:33

המשטרה חושדת כי המורה בת ה-30 ביצעה מעשים מגונים בתלמיד בן ה-16. "לתלמיד לא היתה את היכולת להגיד לא"

משטרת כפר סבא חוקרת את תלונתו של תלמיד בן 16 בישיבה תיכונית, על פיה בתקופה האחרונה מורתו בת ה-30 נהגה לבצע בו מעשים מגונים לאחר שעות הלימודים. לפני כשבועיים החליט הנער לספר את שעובר עליו להוריו ויחד ניגשו לתחנת משטרת כפר סבא להגיש את תלונתם. הבוקר קיימו בתחנת המשטרה עימות בין השניים, במהלכו הכחישה המורה את המיוחס לה וטענה שהכל היה "ברוח חברית".

בעדותו במשטרה טען התלמיד כי במשך חודשים המורה נהגה להסיע אותו ברכבה, שם היתה מנשקת אותו ואף מבצעת בו מין אוראלי. "בתור תלמיד שלה, לא בדיוק היתה לו את היכולת להגיד לה 'לא'", אמר לוואלה! חדשות פרקליטו של הנער, עו"ד עמיקם הדר. לדבריו, לאחרונה הרגיש הנער שהשפעת המעשים עליו מתגברת ולכן החליט להתלונן.

במסגרת חקירת התלונה זומנו השניים לעימות שנערך הבוקר בתחנת כפר סבא. המורה דחתה את הטענות נגדה, אך כשהחוקרים הציגו בפניה מכתבי אהבה אותם על פי החשד שלחה לצעיר, טענה שהכל היה כדי לעודד את התלמיד. אחד החוקרים הקריא למורה החשודה מכתב בו נכתב: "אהובי, מה שהיה היה טוב", ושאל אותה "ככה כותבת מורה?". "כתבתי את זה בצורה חברית ואמהית", ענתה. בתום העימות שוחררה המורה לביתה בתנאים מגבילים ונראה כי בקרוב תזומן לבדיקת פוליגרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully