וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סייעו להחליף גלגל ופרצו לדירות

קובי מנדל

25.1.2009 / 16:11

שני תושבי עכו חשודים כי פרצו לעשרות דירות באותה השיטה: ניקבו צמיגי מכוניות, סייעו בהחלפת הגלגל ושכפלו את מפתח הדירות

שני חשודים בפריצות סדרתיות נעצרו היום (ראשון) לאחר מעקב סמוי של המשטרה. על פי החשד, השניים "פיתחו שיטה" לפיה נהגו לארוב לנשים שהגיעו למרכזי קניות במכוניותיהן. השניים ניקבו את אחד הצמיגים ברכב, או הוציאו מתוכו את האוויר וכשהאישה שבה לרכבה סייעו לה לחליף את הגלגל. על פי "חלוקת עבודה" שנקבעה מראש, אחד מהם נהג להחליף את הגלגל, בעוד חברו נטל את צרור המפתחות של הנהגת, שכפל את מפתחות דירתה וחזר למכונית.

בתום החלפת הגלגל עקבו החשודים אחר הנשים כדי לדעת היכן הן גרות. מספר ימים לאחר מכן הם נהגו לפרוץ לדירות באמצעות מפתח מותאם. מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה ג'מאל חכרוש, מסר לוואלה! חדשות כי "לאחר השוואת התלונות על הפריצות באמצעות מפתחות מותאמים נחשפה השיטה ובלשים הוצבו באופן סמוי במרכזי קניות. שני החשודים אותרו על ידי הבלשים כשהם מסייעים לנהגת להחליף את גלגל רכבה". לדבריו, "השניים נותרו תחת מעקב עד שנתפסו על חם כשהם פורצים לדירה בקרית מוצקין".

בית משפט השלום בקריות האריך היום בתשעה ימים את מעצר השניים, יום- טוב סטרומצה (43) וחברו דויד אלמקייס (53), שניהם מעכו. ניצב משנה חכרוש מסר כי בחודש האחרון בלבד הצטברו במשטרה עשר תלונות, ולהערכת החוקרים במהלך השנה החולפת ביצעו השניים עשרות פריצות באותה שיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully