וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: החינוך יותר מדאיג מהגרעין האירני

נעמה טלמור

25.1.2009 / 15:23

לפי הסקר, הנושא היחיד שמדאיג את הציבור יותר ממצבה של מערכת החינוך הוא הסכסוך עם הפלסטינים. לידיעת המתמודדים לכנסת

מצבה של מערכת החינוך הוא הנושא השני בחשיבותו בסדר העדיפויות הלאומי, כך עולה מסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור תנועת "הכל חינוך". 19% מהמשיבים מציבים את מצב החינוך בראש סדר העדיפויות הלאומי, כאשר רק הסכסוך הישראלי-פלסטיני הקדים אותו עם 22.1%. אחריהם צוינו נושאים כמו המשבר הכלכלי (12.4%), המאבק בתאונות הדרכים (10.8%), המאבק בשחיתות השלטונית (8.5%) והאיום האיראני (6.5%).

"פעם נוספת קיבלנו אישוש למרכזיותו של נושא החינוך בעיני הציבור הישראלי", אמר הרב שי פירון, מנכ"ל תנועת "הכל חינוך". "התוצאות מטילות עלינו חובה ערכית לטפל בבעיותיה של מערכת החינוך ברצינות ובנחישות. גם נכונותם של המועמדים לראשות הממשלה להופיע בפנינו ולפרוס את מצעם החינוכי היא הוכחה לחשיבות שהם מייחסים לנושא". פירון הוסיף כי "אני מקווה שלאחר הבחירות נעלה על דרך חדשה שתציב את החינוך בראש מעייניה של המדינה".

עוד עולה מהסקר כי 53.3% מהציבור כלל לא שמע על רפורמת "אופק חדש" בחינוך. כמו כן, 21.6% מהציבור שמע על הרפורמה אך אינו יודע עליה דבר. מבין אלו שהכירו את רפורמת "אופק חדש", רובם המכריע דירג את הרפורמה כמאוד חיובית (22%) או די חיובית (28%) לעומת מעטים אשר דירגו אותה כמאוד שלילית (7.4%) או די שלילית (6.7%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully