וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה המליצה להעמיד לדין את אלי מויאל

נתיב נחמני ורמי שני

25.1.2009 / 13:32

חוקרי יאח"ה המליצו בתום חקירה נגד ראש עיריית שדרות לשעבר להעמידו לדין בעבירות מרמה והפרת אמונים. מויאל חשוד כי היטה מכרזים

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) סיימה היום (ראשון) את חקירתה נגד ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, הנחשד כי היטה מכרזים ומסר עבודות לקבלנים חיצוניים שלא כדין. במסגרת החקירה שנוהלה נגדו נחקרו עשרות עדים וחשודים ובסופה הוחלט כי יש בידי המשטרה ראיות לכאורה להגשת כתב אישום נגדו בגין עבירות של מרמה, הפרת אמונים ועבירות בתחום טוהר המידות.

מהמשטרה נמסר כי התיק יועבר לבחינת הפרקליטות וכי קיימת תשתית ראייתית גם נגד בכירים נוספים בעיריית שדרות ונגד חשודים שאינם עובדים בעירייה.

בתגובה אמר מויאל לוואלה! חדשות: "יש לי מקורות במשטרה שאומרים בוודאות שאין המלצה להעמיד אותי לדין. מצאו ראיות לכאורה לגבי העבירות שמיוחסות לי אך הן לא מספיקות כדי להעמיד אותי לדין".

בספטמבר 2007 פשטו חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה על משרדי עיריית שדרות. ביולי 2007 פורסם לראשונה כי מויאל צפוי להיחקר בגין חשד לאי סדרים כספיים בשני עניינים שונים: האחד נוגע למסירת עבודה וזירז מכרזים בעבור חברת "אסום" שנבחרה לבצע את עבודות המיגון בשדרות, כאשר אחיו של מויאל משמש עורך דינה; והשני נוגע לתשלומים בעבור עבודות צביעה שאינן קשורות לנושא המיגון.

גזבר העירייה באותה תקופה, שמעון פרץ, אמר לוואלה! חדשות: "אני רוצה לאחל לכל מי ששמו נקשר לפרשה שייצא נקי. מויאל, כמו שאני מכיר אותו, לא עשה משהו שהוא עבירה או עוון. הוא תמיד עבד בהתאם לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully