וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר המחסל המקסיקני שהמיס את קורבנותיו

טלי גולדשטין

25.1.2009 / 10:53

סנטיאגו מסה לופז הידוע בכינוי "איש הנזידים" רצח עבור הקרטל על ידי המסת 300 מקורבנותיו בחומצה. כעת הוא מבקש מחילה

משטרת מקסיקו עצרה חשוד המכנה עצמו "איש הנזידים", העובד בעבור קרטל סמים. לדברי החשוד, הוא אחראי למותם של 300 בני אדם ולהמסתם בחומצה. סנטיאגו מסה לופז נעצר ביום חמישי האחרון באנסנדה, באהה קליפורניה. לטענתו, הוא עובד של ברון הסמים טאודורו גרסיה סימנטל, הידוע גם כ"אל טאו".

מסה נוהג לכנות את עצמו "איש הנזידים של טאו". הוא משתכר 600 דולר לשבוע בעבור שירותיו המקבריים. הקורבנות, לדבריו, היו גברים שהיו חייבים כסף לגרסיה או בגדו בו באיזשהי צורה. לפי דיווח רשת CNN, מסה נעצר יחד עם שלושה אנשים הנוספים, בהם קטינה, שלדבריה נשכרה כדי ללוותו לאירוע חברתי.

כעת, מסה מבקש לכפר על מעשיו. "אני מבקש את סליחת המשפחות", אמר. המשטרה המקסיקנית בודקת את סיפורו של מסה ומחפשת אחר גופות, שלטענתו קבר. המשטרה מקווה שמסה יספק מידע לגבי מקום הימצאם של הקורבנות.

ברון הסמים גרסיה עובד בשיתוף פעולה עם קרטל "ארלאנו פליקס" ועם קרטל "סינלואה". לפי רשויות מקסיקו, שבעה אחים וארבע אחיות ממשפחת "ארלאנו פליקס" ירשו את קרטל הסמים של טיחואנה ממיגל אנחל פליקס גלארדו ב-1989, לאחר שהלה נעצר בגין סחר בסמים.

כיום, הקרטל, הידוע לשמצה, מחולק לשני פלגים שנתונים בעיצומו של סכסוך אלים ואחראים לגל האלימות הפוקד את טיחואנה. מעל 400 איש נהרגו בשנה שעברה בגין סכסוך הסמים.

  • עוד באותו נושא:
  • קרטל סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully