וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רופא הסלבס" הורשע בקבלת שוחד מעבריין

עדי שמחוביץ

25.1.2009 / 8:43

ד”ר ג’קי סרוב, מנהל המיון ב”איכילוב” לשעבר שנודע כרופא המועדף על ידוענים, הנפיק לאסי אבוטבול זימונים למרפאות תמורת תשלום

ד"ר ג'קי סרוב, מי שהיה מנהל מחלקת המיון בבית החולים "איכילוב", הורשע הבוקר (ראשון) בבית המשפט השלום בתל אביב בקבלת שוחד מהעבריין אסי אבוטבול. על פי כתב האישום, סרוב הוציא לאבוטבול זימונים למרפאות בית החולים בזמן שזה היה במעצר ובתמורה קיבל ממנו כספים.

בכתב האישום שהוגש נגד סרוב נכתב כי בשלוש הזדמנויות שונות בין 2005 ל-2006, המתין סרוב לאבוטבול בחדר המיון של בית החולים, ליווה אותו לאורך הבדיקות במחלקתו ובמחלקות אחרות בבית החולים ווידא כי אבוטבול ייבדק ויטופל מיידית מבלי להמתין בתור. בתמורה, קיבל סרוב בכל אחת מההזדמנויות שוחד כספי, בגובה של 800 עד אלף שקלים.

בהכרעת הדין כתבה השופטת דורית רייך-שפירא כי בעזרתו של סרוב "נחסכו מאבוטבול אי הנוחות והסבל שכרוכים בהמתנה בתור הנדרשת בדרך כלל מחולה שגרתי שמצבו אינו קריטי".

השופטת גם לא קיבלה את טענתו של סרוב כי התנהלותו עם אבוטבול היתה על פי נוהל שקיים בבית החולים: "קשה מאוד לשמוע, ועוד יותר קשה לקבל, את דברי הנאשם שעל פי נוהל מנהל מחלקת מיון פנימי עוזב את משמרתו בשעת הבוקר, שהיא שעת הלחץ בעבודה, על מנת להמתין בפתח המחלקה לחולה הסובל מחולשה וכאב גרון ומעניק לו את מלוא תשומת ליבו ומיטב זמנו עד תום הטיפול במחלקת המיון ובמחלקות אחרות ועל מנת לוודא שבכירי הרופאים יטפלו ללא שיהוי באותו חולה".

ד"ר סרוב ידוע כי מי שטיפל בשחקנים, אמנים ושאר מפורסמים. הוא זה שהתקשר למשטרה לאחר אחד הביקורים של אבוטבול והודיע כי הפר את מעצר הבית בו היה נתון. בעקבות זאת נפתחה חקירת משטרה, שהובילה בסוף לכתב האישום נגד סרוב.

חלקו של אבוטבול בעבירות בהן הורשע סרוב נדון במסגרת המשפט שמתנהל נגדו בבית המשפט המחוזי. אבוטבול מעולם לא הודה במתן השוחד שבקבלתו הורשע סרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully