וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום על חיי סנה: "נשרוף גם אותך"

נתיב נחמני

25.1.2009 / 10:04

רכבו של יו"ר מפלגת ישראל חזקה הוצת הלילה ליד ביתו. לפני כן קיבל סנה שיחת טלפון מאיימת: "נשרוף אותך כמו ששרפנו את רכבך"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: אילן שניג)

רכבו של יו"ר "ישראל חזקה" השר לשעבר אפרים סנה עלה הלילה (ראשון) באש סמוך לביתו ברחוב הפלמ"ח בהרצליה. מחקירת המקרה עולה כי ככל הנראה מדובר בהצתה.

צוותי כיבוי שהגיעו למקום השתלטו על האש. הרכב נשרף כליל אך איש לא נפגע. לפני הארוע קיבל סנה שיחת טלפון מאיימת לביתו, בה נאמר לו: "כמו ששרפנו לך את הרכב נשרוף גם אותך".

להערכת סנה, גורמים בעולם הפשע הם אלו שהציתו את רכבו. "כבר חודשים שאני מנהל קמפיין נגד הפשיעה בישראל. זהו הנושא המרכזי במערכת הבחירות מבחינתנו ואם ניבחר, תיק ביטחון הפנים יהיה התיק שנדרוש". כמסר לאותם לאותם עבריינים שהציתו את רכבו, אמר סנה בשיחה עם וואלה! חדשות: "אותי לא מפחידים. שום דבר לא ירתיע אותי מלהוביל את המסע לחיסול בפשע". עד כה סנה היה ללא שמירה צמודה אך לדבריו כעת הנושא ייבחן לאור המלצות המשטרה. בנתיים הציבה המשטרה שמירה סביב ביתו של סנה ופתחה בחקירת המקרה.

בשבוע שעבר הודיע סנה בכנס של מפלגתו כי צו השעה הוא ללחום בפשע. "צריך 'עופרת יצוקה' נגד הפשיעה המאורגנת", אמר סנה בכנס. לפני כחודשיים יצא סנה בליווי חברי מפלגתו לסיור בפרדסי משפחות הפשע של יפו. בסיור אמר סנה שהמשטרה אינה נכנסת לפרדסים שלדבריו משמשים כמרכז להפצת סמים. לטענתו, המדינה אינה עושה די על מנת להלחם בפשע באזור וקרא לתת למשטרה את הכלים למלחמה בארגוני הפשיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפרים סנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully