וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד לחמאס: "ניצחתם את ישראל במלחמה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

24.1.2009 / 14:03

נשיא סוריה נפגש היום בדמשק עם חאלד משעל ובירך אותו על הישגי חמאס בעזה. "ישראל נכשלה, אף שעשתה שימוש בכלי הנשק בעלי העוצמה החזקה ביותר"

נשיא סוריה בשאר אסד נפגש היום (שבת) בדמשק עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, ועם בכירים נוספים בחמאס היושבים בדמשק. סוכנות הידיעות הסורית דיווחה, כי אסד בירך בפגישה את העם הפלסטיני על "הניצחון שהשיגה ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה" ואמר כי ישראל נכשלה בהשגת יעדיה במהלך פעולתה בעזה "אף שהיא עשתה שימוש בכלי הנשק בעלי העוצמה החזקה ביותר". אסד הוסיף, כי הדבר רק מוכיח את דבקות העם הפלסטיני באדמתו ואת אמונתו העמוקה בניצחונו נגד הכיבוש".

בכירי חמאס הביעו בפגישה את הערכתם הרבה לסוריה שהביעה, לדבריהם, תמיכה בעם הפלסטיני ברצועת עזה "במהלך המתקפה הישראלית ואחריה". הבכירים הוסיפו, כי בכוונתם לבקר במספר מדינות ערב כדי להודות למנהיגיהם על התמיכה שהעניקו לתושבי עזה במהלך פעולת צה"ל וכי סוריה היא הראשונה ברשימת המדינות שבהן יבקרו.

השבוע התקשר מזכ"ל חיזבאללה, השייח' חסן נסראללה, למשעל, ובירך אותו על "ניצחונו של חמאס במלחמתו נגד המתקפה הישראלית על רצועת עזה". לפי הדיווח, "נסראללה שיבח את הקורבנות שהקריב העם הפלסטיני אשר הוכיח גם אצילות ועמידה איתנה". בנוסף, נסראללה אמר למשעל, כי "זוהי הפעם השנייה בתוך שנתיים וחצי שבה ישראל מובסת, כאשר הפעם הראשונה הייתה ביולי 2006 בלבנון והפעם השנייה בינואר 2009 ברצועת עזה".

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד טילפן גם הוא אל משעל ובירך אותו על "הניצחון האדיר" שהשיגו בני העם הפלסטיני נגד צה"ל ברצועת עזה. אחמדינג'ד אמר כי הניצחון יושלם כשישראל תסיג את כוחותיה מעזה, תסיר את המצור ותפתח את המעברים. הנשיא האירני הביע את תמיכת העם האירני בעם הפלסטיני ובממשלתו "הלגיטימית". משעל אמר לאחמדינג'ד, שישראל נכשלה בהשגת יעדיה "השטניים" והבטיח כי ההתנגדות תימשך עד לנסיגת הכוחות מעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully