וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "לא הייתי ממליץ לברק להיכנס לאום אל פחם"

רועי כ"ץ

22.1.2009 / 17:02

שר התשתיות אמר בראיון בוואלה! LIVE כי "טוב אמנם שבג"ץ התיר למפלגות הערביות להתמודד, אבל טוב גם שהוציאו להם כרטיס אדום"

מערכת וואלה!

"לא הייתי ממליץ לאהוד ברק להיכנס לאום אל פחם", כך אמר היום (חמישי) שר התשתיות בנימין בן אליעזר בראיון בוואלה! LIVE כשנשאל על מעמדה של מפלגת העבודה בקרב ערביי ישראל. בן אליעזר גם התייחס לתמיכת העבודה בפסילתה של בל"ד ואמר כי "טוב אמנם שבג"ץ החזיר את המפלגות הערביות, אבל גם טוב שהמפלגות הערביות קיבלו כרטיס אדום".

כשנשאל על מצבו של החייל החטוף גלעד שליט, אמר בן אליעזר כי "אנו יודעים בוודאות שגלעד שליט חי, בריא וחזק, אולם איננו יודעים איפה הוא מוחזק". בן אליעזר הוסיף כי המבצע ברצועת עזה חיזק את המאמצים לשחרור החייל החטוף. לדבריו, "חמאס מחזיק את שליט כמו קמע, אם היינו יודעים איפה הוא נמצא היינו משחררים אותו". דבריו של בן אליעזר נוגדים את הצהרתו של שר החוץ המצרי אחמד אבו אל רייט, לפיה ישראל אינה יודעת אם שליט בחיים.

בן אליעזר הוסיף כי הוא יתמוך בהסרת המצור מעל רצועת עזה תמורת שחרור שליט: "הייתי מוכן לשלם מחיר כבד ובלבד שגלעד יחזור הביתה. לפני שלושה ימים נעם שליט היה במשרדי ואמרתי לו שאני הרבה יותר אופטימי מבעבר".

בן אליעזר גם אמר כי אם היה נבחר לראשות הממשלה, ההחלטה הראשונה שלו בתפקיד היתה לשחרר את בכיר פתח מרוואן ברגותי, הכלוא בישראל. "אני הייתי נכנס מיד למשא ומתן עם הפלסטינים והייתי מפנה מאחזים והתנחלויות".

כשנשאל על הצלחת המבצע בעזה, אמר השר כי "מה שקרה בעצם שהאוכלוסייה בעזה הפסיקה להאמין לחמאס. לדבריו, "אמרו לי שיש אלפי נשים שצורחות וצובאות על ההנהגה להחזיר את הבנים שיושבים בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully