וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון ישהה במעצר עד תום ההליכים

עדי שמחוביץ

22.1.2009 / 12:13

לפני כחודשיים הוגש כתב אישום נגד אלפרון בחשד לסחיטה באיומים ותקיפת שוטר. אהובה אלפרון: "זו בושה, נערער לעליון"

בית משפט מחוזי בתל אביב החליט היום (חמישי) להשאיר את דרור אלפרון במעצר עד תום ההליכים נגדו. לפני כחודשיים הוגש נגד אלפרון כתב אישום בגין סחיטה באיומים ותקיפת שוטר. אהובה אלפרון, אמו, של דרור אמרה לאחר הדיון: "פשוט גועל נפש, זו בושה ונערער לעליון".

כתב האישום הוגש נגד אלפרון ב-17 בנובמבר, באותו יום שבו חוסל אביו יעקב אלפרון. אלפרון האב הגיע לבית המשפט לתמוך בבנו ואף נפגש עמו. דקות ספורות לאחר שעזב את המקום הוא נהרג מפיצוץ של מטען חבלה ברכבו.

בכתב האישום שהוגש נגד דרור אלפרון, בן 21, נטען כי הוא וקרוב משפחתו איימו על בעל עסק ואף סחטו באיומים. אלפרון מואשם בנוסף באיומים ותקיפת שוטר. לפי כתב האישום, שני קרובי המשפחה נהגו לסחוט מארגן מסיבות על מנת שישלם להם כספים מהכנסותיו מהמסיבות שקיים. "מה שאני מבקש ממך בסך הכל, זה שתפרגן לי" אמר לכאורה אלפרון, "אם אתה לא משלם לי אל תעשה מסיבות".

לטענת הפרקליטות בידיה ראיות לכאורה שמוכיחות את אשמת אלפרון, ובהן הודאותיו של המתלונן, הקלטות שיחות טלפון בהן נשמעים האיומים ועימותים בין המתלונן לנאשמים. כמו כן טוען נציג הפרקליטות כי בריחתו של אלפרון, לאחר ששמע כי הוא דרוש לחקירה, שתיקתו בחקירה הראשונה וגרסאותיו הסותרות מהוות חיזוק לראיות התביעה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully