וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים פרצו לחנויות בשל "מצבם הכלכלי"

נתיב נחמני

22.1.2009 / 11:16

משטרת עפולה עצרה ארבעה ילדים בגילאי 8-10 שחשודים גם בפריצות לבתי ספר. הארבעה הועברו לטיפול גורמי הרווחה בעיר

משטרת עפולה חקרה ארבעה ילדים בגילאי 8-10, שחשודים במעורבות בפריצות לחנויות מכולת ובתי ספר בעיר. בחקירתם, סיפרו הילדים כי מצבם הכלכלי הקשה הניע אותם לבצע את המעשים המיוחסים להם. הארבעה הועברו לטיפול גורמי הרווחה בעיר.

משטרת עפולה חשפה את מעורבותם של הילדים בפריצות לפני מספר ימים, לאחר שעובד במכולת בעיר הצליח ללכוד את הארבעה שגנבו מהמקום מספר מוצרים. אחד הילדים, בן 9 בלבד, ביצע על פי החשד את הפריצה ושאר הילדים סייעו לו לגנוב מהמרכול סיגריות, ממתקים ומוצרים נוספים.

מפקדת משטרת עפולה סגן ניצב אורלי מלכה, סיפרה לוואלה! חדשות כי מספר ימים קודם לכן, פרצו הארבעה על פי החשד גם לבית ספר בעיר. חקירת המשטרה העלתה כי הילדים גנבו צרור מפתחות שהיה במשרד מזכירת בית הספר, חילקו את המפתחות ביניהם ותכננו לחזור בשעות הלילה על מנת לגנוב מחשבים מהמוסד. לדברי מלכה, "הילדים אכן חזרו באותו הלילה, אך להפתעתם אחד מאנשי סגל בית הספר החליט לארוב להם".

בחקירתם הודו הילדים גם בפריצה זו ואחד מהם סיפר כי הם תכננו לגנוב את המחשבים, מכיוון שאין לו מחשב בבית ושהוא מאוד רצה שיהיה לו אחד כזה. ההורים שליוו את ילדיהם בחקירות סיפרו כי הם לא היו מודעים למעשי ילדיהם. גורם המעורב בחקירה סיפר כי "ההורים לא ידעו מה הילדים שלהם עושים מחוץ לשעות בית הספר ולדבריהם הם היו עסוקים בפרנסת הבית ובשרידות כלכלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully