וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים בקדימה: אולי נצביע למפלגות אחרות

22.1.2009 / 2:42

אחרי שיו"ר מועצת קדימה, מאיר ניצן, הודיע כי יצביע עבור הליכוד, מאיימים פעילי סניף רחובות של המפלגה כי לא יסייעו לה בבחירות

צרות בקדימה: מספר שעות אחרי שיו"ר מועצת המפלגה מאיר ניצן הודיע על פרישתו ממנה ועל כוונתו להצביע עבור הליכוד בבחירות הקרובות לכנסת, מאיימים פעילים נוספים במפלגה כי לא יצביעו עבורה, או לכל הפחות יימנעו מלסייע לה.

לוואלה! חדשות נודע, כי 30 פעילים מבית קדימה ברחובות התכנסו אמש (רביעי) והחליטו להעביר אולטימטום לראשי המפלגה, לפיו עליהם להבטיח חופש פעולה ליו"ר בית קדימה ברחובות, יחזקאל הרמלך, שנבחר לתפקיד רק לפני מספר ימים, ולהרחיק את הרצל טובלי, מנהל מחוז השפלה באגף הארגון מהפעילות בסניף.

באולטימטום הזהירו הנוכחים כי אם הנושא לא יוסדר בתוך 72 שעות, הם יסרבו ליטול חלק בפעילות המפלגה לקראת הבחירות. מספר פעילים הרחיקו לכת עוד יותר ואמרו בפגישה, כי הם ישקלו גם לא להצביע לקדימה בבחירות הקרובות לכנסת. בינתיים, הר מלך הודיע שהוא מתפטר לאלתר מתפקידו.

לדברי הרמלך, שהוצב במקום 120 לרשימת קדימה לכנסת, הנחשב למקום של כבוד, "היתה אליי פנייה לכהן כיו"ר קדימה ברחובות. אמרו לי שטובלי, שאני חלוק על התנהלותו, יהיה מנהל מחוז ויורחק מבית קדימה בעיר. נעניתי לפנייה והתחלתי לארגן מוסדות. אלא שאז התברר לי שטובלי לא הורחק מרחובות. אמרתי שאם כך, איני מוכן להיות יו"ר קדימה ברחובות. הזמין אותי מנכ"ל קדימה, משה שחורי, והוא אמר שייתן לי תשובה עד יום ראשון. הוא לא חזר אליי עד עכשיו".

"יש כאן התנהלות בעייתית", הוסיף. "אני אצביע לקדימה, אבל לא אהיה פעיל, ולצערי זה לא רק אני. הסתבר לי שה'פוליטיקה האחרת' היא אמירה ריקה מתוכן. אני לא מוכן להיות שותף לפוליטיקה מפלגת ומכוערת מסוגו של הרצל טובלי. הייתי פעיל במפלגה הליברלית וזו מפלגת מרכז. לכן לא אשנה את הצבעתי, אבל לא יוכלו לחייב אותי לפעול".

פילוג וניבולי פה

גורמים שהשתתפו בפגישה אמש אמרו כי, "טובלי גרם פילוג ויצר פוליטיקה מלוכלכת, והוא ניבל את הפה כלפי יחזקאל הרמלך. הוא אמר שיש לו את כל הקשרים, והוא הזכיר את ציפי לבני וצחי הנגבי. נראה שראשי קדימה מעדיפים את הפילוג ואת הפוליטיקה המכוערת על פני הגווארדיה המפוארת. כעת אנחנו מגלגלים את האחריות לפתחם של צחי הנגבי, דליה איציק וציפי לבני".

הרצל טובלי מסר בתגובה כי, "בתוך כל הסיפור הזה, יש שני אנשים שכל שחפצה נפשם זה להיות מנהל מטה ולקבל תפקיד. היות שאני מוניתי למנהל מחוז השפלה, המלצתי, בשיתוף מנכ"ל קדימה, למנות את הר מלך ליו"ר המטה ברחובות, כאשר אנחנו נמנה את בעלי התפקידים ביחד. אבל, במקום לשתף פעולה ולשבת ביחד, הרמלך קיים ישיבות בחשאי עם אנשים מסוימים, מתוך מטרה שונה: להשתלט על הסניף כדי להריץ את עוזי סלנט לראש העיר. כשחשפנו את העניין, הוא החליט שהוא יוצא מהמשחק".

טובלי הכחיש שהוא קילל את הרמלך וטען כי "אני לא מתבטא בקללות. הר מלך פוגע בקדימה. הוא לא תורם שום דבר. הוא מנסה לסחוט את בכירי קדימה שירוצו אחריו. אפשר לחשוב שיש מאחוריו כמה קולות. הוא היה ראש עיר לפני 15 שנה, אז מה הוא תורם עכשיו? אם נעבוד בשיתוף פעולה – בכיף, אבל הוא פעל אחרת. יש אנשים שעובדים ויש שמקטרים. מה שאני עושה זה שקדימה תצליח ולא תיכשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully