וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "ישראל לא יודעת אם שליט בחיים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.1.2009 / 20:08

שר החוץ המצרי אבו רייט אמר כי "צריך לבדוק מה עלה בגורל שליט, אין בידינו או בידי ישראל מידע בנושא". ברק: "המבצע קידם את המאמצים לשחררו"

שר החוץ המצרי אחמד אבו אל-רייט אמר הערב (רביעי) כי למצרים וישראל אין מידע אודות גורלו של החייל החטוף גלעד שליט. "השאלה אם שליט נמצא בחיים או לא היא שאלה שיש לבדוק", הוסיף. "אין בידי מידע אודות נושא זה. אני חושב שגם בישראל לא יודעים".

שר הביטחון אהוד ברק התייחס הערב גם הוא למאמצים לשחרור החייל החטוף. בראיון לערוץ 2 אמר ברק כי " אני חושב שייתכן שהמבצע קידם את הסיכוי שנוכל להגיע להתקדמות בעניין גלעד שליט". לדבריו, "אין יום שאני לא עוסק בזה, ושטובי האנשים עוסקים בזה. אין ספק שתידרשנה החלטות קשות בעניין".

מוקדם יותר היום אמר סגן הלשכה המדינית של חמאס אבו מרזוק כי "אי אפשר לדבר על עסקת שליט, לפני שישראל תוודא מה עלה בגורל החייל החטוף. ייתכן שהם הפציצו אותו כפי שהפציצו שבויים אחרים במערכה האחרונה ברצועת עזה". עם זאת, הוא הוסיף כי סוגיית שליט "לבטח תיפתח שוב בעתיד".

לקראת תום מבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה, נשמעו קולות רבים שקראו לכלול את שחרורו של שליט בהפסקת האש ברצועה עם זאת, בכיר חמאס סלאח ברדוויל אמר כי שראל לא דרשה לכלול את עניינו בהסכם להפסקת האש ברצועת עזה. "העמדה הישראלית אינה כוללת את שליט",

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully