וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אהוד ברק עזב את דירתו באשקלון?

יהושע בריינר

21.1.2009 / 15:48

עם תום המבצע בעזה, שר הביטחון חוזר למגדלי אקירוב. השכנים באשקלון מאוכזבים: "הוא עבר לכאן רק כדי שיכתבו על זה בעיתון"

כשהתושבים חוזרים לדרום, יש כאלה שמעדיפים לעזוב: שר הביטחון אהוד ברק עזב את הבית ששכר באשקלון במהלך ימי המבצע וחזר להתגורר בדירתו שבתל אביב. כזכור, במהלך מבצע "עופרת יצוקה" החליט ברק לעבור ולהתגורר בבית קרקע באשקלון מתוך הזדהות עם תושבי הדרום. בעקבות כך הוא שכר בית בן ארבעה חדרים הכולל ממ"ד, ואף החלו במקום שיפוצים נרחבים.

בין היתר נבנתה במקום חנייה מיוחדת לרכבים האבטחה, הבית גודר בבד ובמקום הוצבה עמדת שמירה. אלא שבפועל, ברק לא לן בבית ברוב לילות המבצע, והעדיף לחזור לתל אביב. באחד מסופי השבוע הוא התארח אצל השר לביטחון פנים, אבי דיכטר, המתגורר לא הרחק מהבית באשקלון. יש לציין כי במהלך מבצע "עופרת יצוקה", מספר רקטות נפלו לא הרחק מביתו של ברק.

הבוקר הגיעו לבית, ששווי שכירותו נאמד ב-1000 דולרים, מספר משאיות שפינו מהמקום רהיטים שנרכשו לכבוד הגעתו של ברק. כמו כן הוסר הגידור הארעי שהושם במקום.

עם מעברו של ברק היו דיירים בשכונה שדווקא החמיאו למעבר, אלא שכעת, משהתברר כי הוא החליט לעזוב את העיר, זועמים חלק מהשכנים. "הוא עבר לכאן רק כדי שיכתבו בעיתון שהוא עבר לגור באשקלון", מספר דודו, אחד השכנים, "אחרי שביזבז על המעבר הזה כל כך הרבה כסף על חשבון משלם המיסים, בקושי ישן כאן, עכשיו הוא חוזר לאקירוב? כנראה שיש כאלה שמוכנים לעשות הכל בישביל הבחירות".

גורמים המעורבים בנושא ציינו כי מלכתחילה הוסכם בין בעל הדירה, הגר בצמוד למקום, לבין משרד הביטחון הוסכם כי השוכר יכול לעזוב את המקום בכל עת. מלשכתו של ברק נמסר כי הם אינם מתכוונים להתייחס לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully