וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מי שמדרבן: דולי ג'ונסון

21.1.2009 / 14:36

דולי ג’ונסון התראיין בתקשורת האפריקאית: ”אנחנו ברגע קריטי. פניתי לחברים וביקשתי מהם שיראו גם הם מחויבות". החל מו"מ עם אריק הורט

האכזבה במכבי תל אביב מדולי ג'ונסון היא עצומה, ולמרות ההפסד 1:0 למכבי נתניה ביום שני האחרון, הוא מדגיש בראיון לתקשורת הזרה כי הוא לא מוותר עדיין וייתן את כולו עבור הקבוצה.

ג'ונסון, שערך שיחה טלפונית עם התקשורת באפריקה, סיפר כי מצבה של מכבי תל אביב רע בטבלה, אך למרות זאת בקבוצה יילחמו עד סוף העונה. "אני לא מוותר עד הרגע האחרון בליגה. אני אשמור את רמת המחויבות שלי ואעשה את המיטב".

ג'ונסון הוסיף בהתייחסו למצבה של מכבי תל אביב ואמר: "זה זמן מכריע עבור המועדון ואני מקווה שנצא מזה עם כל הכוח כדי לדחוף את הקבוצה למעלה. פניתי לחברים שלי לקבוצה שיראו גם הם מחויבות. זה הזמן שמכבי תל אביב צריכה לשלב ידיים כדי להתקדם קדימה. אנחנו צריכים להתקדם כקבוצה אחת".

ג'ונסון המשיך להטיף לחבריו לקבוצה ואמר: "אני רוצה לעודד את כל הקולגות שלי לא לוותר. הם צריכים להצית מחדש את התקוות שלהם ולרואת שמדובר בזמן חשוב להציל את מכבי. אני יודע שעם רוח לחימה אנחנו יכולים להתקדם קדימה. זו הסיבה לכך שאנחנו כאן ואנחנו חייבים לתת את הכל. הכל זה אומר לא להפסיד", אמר הליברי.

אחרי שאמש נהנו שחקני מכבי תל אביב מיום חופשי, חזרה היום הקבוצה להתאמן ופתחה בהכנות לקראת משחק התחתית בשבת מול הכח עמידר רמת גן בוינטר. מהאימון נעדרו החלוץ הפצוע איליה יבוריאן, הקשר גיז'רמו ישראלביץ' שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי ושירן ייני שמחלים משבר בקרסולו. ייני ערך אימון אישי בצידי המגרש, וכמוהו מגן הרכש החדש חיים מגרלשווילי, שצפוי להיות בסגל המשחק. יניב עזרן ערך אימון אישי עם הפיזיולוג בוקי ירון. משה מישאלוב יחזור לסגל לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים. סרי אלי דה קמפוס מחוף השנהב, שהיה אמור לנחות לפנות בוקר, לא הגיע וצפוי לנחות הלילה.

ראשי הקבוצה פתחו במשא ומתן רשמי עם סוכנו של המגן היהודי-אמריקאי, אריק הורט, על מנת לנסות ולצרפו באופן רשמי לקבוצה. בצוות המקצועי ישנה דעה חיובית לגבי תפקודו של המגן, שמתאמן בקרית שלום מזה כחודש. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו בהחלט מעוניינים לצרף אותו, אבל הכל עניין של משא ומתן כספי וכמובן שבתקופה זו לא נצא מגדרנו מבחינת הוצאות הכספיות על הרכש".

השחרור הבינלאומי של מגרלשוילי הגיע היום למשרדי המועדון וחוזהו עבר בבקרה התקציבית כך שמבחינה טכנית הוא יכול להיות בסגל בשבת, אולם כרגע סובל המגן ממתיחה קלה ברגלו ומחר יוחלט אם לכלול אותו בסגל או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully