וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אורון: "ליברמן מחזיר את הכהניזם"

נעמה טלמור

21.1.2009 / 11:51

התנועה החדשה-מרצ השיקה את קמפיין הבחירות שלה תחת הסיסמה "לא מתפשרים". ניצן הורוביץ: "אין בישראל מקום למפלגות נישה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: גדי ויינסטוק)

"אנחנו ניצבים בפני תופעה חמורה של חזרת הכהניזם על ידי ליברמן וחבריו, המהלך הזה, שהתחיל בהוצאת הרשימות הערביות וממשיך בקמפיין, לא יכול שלא לעורר חרדה ופלצות אצל כל אחד מאיתנו". כך אמר היום (רביעי) יו"ר מרצ חיים אורון, בהשקת קמפיין התנועה החדשה-מרצ. הוא הוסיף כי "המהלך הזה התחיל עם קדימה והעבודה שתמכו בו, ואנחנו נעשה כל שניתן נגד תהליך, שכאשר הוא מתרחש בארצות אחרות אנחנו נותנים לו מאפיינים מאוד קשים. אני שואל את לבני וברק - האם אתם מתכוונים לשבת בממשלה אחת עם מי שמנהל קמפיין כלפי הציבור הערבי בארץ?".

בכנס דיבר גם המצטרף החדש ניצן הורוביץ, שאמר גם כי "אנחנו ניצבים בפני חזרת הכהניזם, ואם אכן כך - זו תהיה כנסת מאוד קשה עם תוצאות מאוד קשות לאזרחי ישראל". הורוביץ הבטיח כי יפעל בנושא הירוק ויקדם נושאים כמו תחבורה ציבורית בשבת, פתרון משבר המים ופיתוח משק האנרגיה. "עלול להיות לנו אסון ירוק. מפלגות הנישה הירוקות לא יעברו את אחוז החסימה ורבבות קולות ירוקים ילכו לאיבוד. אין מקום למפלגות נישה", אמר.

המסר המרכזי אותו העבירה התנועה החדשה-מרצ תחת הכותרת "לא מתפשרים", ו-"מרצ לא מתפשרת על חתירה להסדרי שלום, איכות הפוליטיקה והפוליטיקאים, החינוך, הכלכלה ואיכות הסביבה". "הבחירה בציפי, בביבי או בברק", אומרים במרצ, "היא ויתור והשלמה עם מי שמתקשים להוביל את מדינת ישראל בדרך שהיא ראויה לה". במרצ מבטיחים לעסוק במספר נקודות מרכזיות בנושא המדיני: ייצוב הפסקת האש תוך מו"מ גם עם חמאס, שיקום רצועת עזה ומו"מ מדיני עם הרשות הפלסטינית ועם הסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully