וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: העבריין מיכאל מור איים על שוטרים

קובי מנדל

21.1.2009 / 11:20

מכתב האישום עולה, כי מור שוחח עם מקורביו מבית הכלא ואיים לפגוע בשוטרים שיפריעו לעסקיו, ובשופטים שדנו בעניינים הנוגעים לו

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) נגד מיכאל מור בן 31 מנהריה, המוגדר על ידי המשטרה "עבריין בכיר" בצפון. כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז הצפון לבית משפט השלום בנצרת, יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

כתב האישום מונה 37 אישומים בעבירות של סחיטה באיומים, זילות בית המשפט והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. מדובר בכתב אישום תקדימי, על פיו מור, המרצה עונש מאסר בכלא שיטה, נהג לשוחח עם מקורביו בטלפון מבית הסוהר, תוך שהוא מנצל את ידיעתו על האזנת סתר משטרתית לטלפון, להעברת מסרים מאיימים לאנשי המשטרה המאזינים לשיחות או מעודכנים בתכנן.

בין היתר איים מור בשיחות על קציני משטרה ואנשי משטרה רבים, ביניהם מפקד מרחב הגליל תת ניצב מנחם חבר, מפקד ימ"ר גליל סגן ניצב שמואל בוקר, מפקד תחנת נהריה סגן ניצב בני אבליה ואחרים. כמו כן השמיע הנאשם איומים קשים ודברי זילות על מספר שופטים בבתי משפט במחוז חיפה, אשר דנו בעניינים הנוגעים לו.

איומים בוטים ומפורשים

עוד עולה, כי מור איים בעשרות שיחות טלפון לפגוע בכל שוטר או איש חוק שיבצע תפקידו באופן שאינו לרוחו של הנאשם, ייכנס לעסקיו, או יפעל אל מול משפחתו ומקורביו. מור אף איים מפורשות בפגיעה בבני משפחותיהם של אותם אנשי חוק, שוטרים ושופטים. חלק מהאיומים הינם בוטים ומפורשים ובהם מאיים מור לפגוע באנשי המשטרה ובמשפחותיהם בכל מחיר, ואף אם הדבר יעלה לו בחייו או במאסר.

לפני כשנה היה מעורב מיכאל מור בפרשת "השוטרים העבריינים" שנחשפה במרץ האחרון. על פי החשד, שוטרים מתחנת נהריה הניחו מטעני חבלה בביתו של מור. לטענת השוטרים, הסיבה להנחת המטענים הייתה קשירת קשר של מספר עבריינים לפגוע באחד השוטרים על ידי בימוי תאונת דרכים. השוטרים גילו את התוכנית באמצעות מידע מודיעיני שהגיע לידיהם, וניסו למצוא דרך לנקמה. אחד השוטרים המעורבים בפרשה טען בחקירתו כי יעד הפגיעה היה שניים מ"חייליו" של העבריין מיכאל מור, ולא הוא עצמו.

  • עוד באותו נושא:
  • מיכאל מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully