וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם הנעלם נתפס לאחר 10 שנים

נתיב נחמני ועדי שמחוביץ

20.1.2009 / 18:38

לאחר עשר שנים של הימלטות מהחוק, עצרה היום המשטרה את תושב השרון הנאשם בהתחזות לעו"ד וגביית כספים במרמה

תושב השרון בן 58 שהוגש נגדו כתב אישום בשנת 1999 בגין קבלת דבר במרמה ומאז נעלם, נעצר היום (שלישי) לאחר עשר שנים שבהן הצליח להימלט מזרועות החוק. החשוד נתפס והובל למעצר בעקבות דיון בבית המשפט על ירושת אדם שמת והיה מקורב אליו.

תחילת הפרשה בתלונה שהגישה נגדו בעלת חנות צעצועים מלוד, על פיה האיש התחזה בפניה כעורך דין ואף גבה ממנה כספים תמורת ייצוג משפטי שאותו כמובן לא סיפק. בתום החקירה הוגש נגדו כתב אישום ומשפטו התחיל, אך הנאשם לא התייצב לדיונים. במשך שנה הוא הצליח להימלט אך לבסוף אותר. הוא נעצר וההליכים נגדו חודשו ולמרות עברו "הבעייתי", הוא שוחרר בתנאים מגבילים. המשפט נגדו נמשך. אך הנאשם, כהרגלו בקודש, לא הופיע.

מאז ועד היום הוכרז החשוד כנמלט מדין, אך תפנית משמעותית בחייו הביאה ללכידתו. לפני מספר שבועות קיבל רס"מ שלומי לוטטי, הממונה בתחנת לוד על איתור עבריינים נמלטים, "טיפ" על פיו הנאשם הנעלם אמור להגיע היום לבית משפט לענייני משפחה בכפר סבא לדיון בחלוקת ירושה. המקור אמר לשוטר כי אין לו ספק שהבחור יגיע לדיון כיוון שכסף הוא זה שעומד על המאזניים.

רס"מ לוטטי קפץ על המציאה. הבוקר הוא נסע לבית המשפט המתין בסבלנות לנאשם ולכד אותו. למרות הזמן הרב שעבר, ההתיישנות לא תעמוד לטובתו של הנאשם הנמלט ובידי הפרקליטות האפשרות לחדש את ההליכים נגדו. רק שעכשיו, אם לא די בזאת שהוא נעדר דווקא מהדיון היחיד בבית המשפט בו הוא רצה להיות, ככל הנראה יתווסף סעיף נוסף לאישום נגדו בגין ההמלטות וקשה לצפות מצב בו שופט נוסף ישחררו לביתו עד לתום המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully