וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים יצאו לרחובות עזה כדי לתמוך בחמאס

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.1.2009 / 18:19

המפגינים קראו קריאות תמיכה בחמאס ובגנות ישראל. "ישראל חשבה שחמאס ירים דגל לבן אך הוא לא יעשה זאת לעולם"

אלפי תושבי עזה התומכים בחמאס השתתפו היום (שלישי) בהפגנות ובתהלוכות ברחבי הרצועה על מנת "לחגוג את הניצחון הגדול שהשיגו פלגי ההתנגדות הפלסטינים נגד כוחות צה"ל". התהלוכות נערכו ביוזמת חמאס שקרא לאלפים לצאת לרחובות ולציין את "הניצחון".

משתתפי התהלוכות, שיצאו מהמסגדים ברצועה, הניפו שלטים, דגלי פלסטין ודגלים של חמאס. המפגינים קראו קריאות תמיכה בחמאס וקריאות בגנות ישראל "שחטפה תבוסה במלחמתה על עזה", כדבריהם. המשתתפים תקפו את ישראל שהרגה, כלשונם, ילדים ונשים והרסה בתים "לאחר שנכשלה במאבקה בהתנגדות".

האלפים התאספו ברחבת המועצה המחוקקת הפלסטינית בעזה, שהופגזה על ידי חיל האוויר, והביעו את דבקותם בדרך ההתנגדות. נציג חמאס שנאם בתהלוכה הביע את הערכתו לבני משפחות ההרוגים והפצועים שהגיעו לקחת חלק בהפגנות ואמר כי ההפגנות מוכיחות כי "חמאס עדיין חזק ונאמן לדרך ההתנגדות".

בכיר חמאס איסמעיל רדוואן אמר בנאומו בפני האלפים כי ישראל חשבה שחמאס ירים דגל לבן אך הוא לא יעשה זאת לעולם. "אולמרט ולבני אמרו שהם יפילו את ממשלת חמאס, יפסיקו את ירי הטילים וישנו את המצב הביטחוני באזור. היכן אתם היום? האם הפלתם את ממשלת חמאס? האם הפסקתם את ירי הטילים? הרי היום כל העם הפלסטיני מתאחד סביב ממשלת חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully