וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא בוש השאיר מזכרת בחדר הסגלגל

טלי גולדשטין

20.1.2009 / 17:16

הנשיא היוצא השאיר מכתב לברק אובמה בו הוא מאחל לו כל טוב. בוש מבלה את היום בפרידה מהבית הלבן ומאנשי הסגל

נשיא ארצות הברית היוצא ג'ורג' בוש השאיר אתמול (שני) פתק פרידה אישי לנשיא הנכנס ברק אובמה. בהתאם למסורת, בוש הניח את המכתב על גבי המגירה העליונה של המכתבה בחדר הסגלגל, בו הוא מאחל לו הצלחה בתפקיד החדש.

"איני רוצה לפרט אבל תוכן המכתב דומה למה שאמר הנשיא בוש מאז ליל הבחירות לגבי הפרק החדש והנפלא אותו עומד לפתוח הנשיא הנבחר אובמה ושהוא מאחל לו כל טוב", אמרה דוברת הבית הלבן היוצאת דנה פרינו. "הנשיא נתן לי נשיקה גדולה במצח אותה לעולם לא אשכח", הוסיפה.

במהלך השעות האחרונות לכהונתו, שוחח הנשיא בוש בטלפון עם מזכירת המדינה קונדוליזה רייס, היועץ לביטחון לאומי סטיבן הדלי ועם ראש הסגל של הבית הלבן לשבער אנדי קארד. "שלומו טוב" אמרה פרינו בהתייחסה למצב הרוח של בוש. "הוא הנשיא של ארה"ב כפי שתמיד היה. הוא לא השתנה", הוסיפה. לדבריה, טייל הנשיא בוש במדשאות הבית הלבן בפעם האחרונה.

במהלך הרגעים האחרונים לכהונתו, הנשיר רונלד רייגן השאיר פתק לממשיכו בוש האב. ארבע שנים לאחר מכן, בוש האב השאיר מכתב לנשיא ביל קלינטון ושמונה שנים מאוחר יותר, דבק קלינטון במסורת והשאיר מכתב לבוש הבן, שכלל עותק של המכתב שהשאיר לו בזמנו אביו.

משפחת בוש צפויה לעזוב למידלנד, טקסס – עיר הולדתו של בוש - לאחר סיום טקס ההשבעה. אלפי בני אדם ימתינו להם עם הגעתם לטקסס. משם ייסעו בני המשפחה לחווה בווייקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully