וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות קילוגרמים של חשיש נתפסו הלילה בת"א

נתיב נחמני

20.1.2009 / 11:06

המשטרה תפסה הלילה למעלה מ-460 סוליות חשיש בדירה בת"א, ועשרות כדורי אקסטזי בפשיטה בפ"ת. מחירי הסמים צפויים לעלות

מה צריך כדי להעלות חיוך על פניו של שוטר? מתברר שעשרות קילוגרמים של חשיש יספיקו. מעצר שלושה חשודים שנסעו במונית בתל אביב הוביל הלילה לתפיסת מאות סוליות מהסם בדירה של אחד מהם. השלושה יובאו הבוקר (שלישי) לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

אתמול הבחינו בלשי מרחב יפתח בשלושת החשודים בזמן שנסעו במונית ברחובות העיר ועצרו אותם לבדיקה. בחיפוש שנערך עליהם נמצאו ברשותו של אחד מהם חמש סוליות חשיש, במשקל 100 גרם כל אחת. בעקבות התפיסה, ערכו הבלשים חיפושים בדירותיהם של החשודים, ובביתו של אחד מהם, תושב תל אביב בן 22, נתפסו לא פחות מ-460 סוליות חשיש נוספות, בשווי של כמאה אלף שקל.

זוהי לא התפיסה היחידה של בלשי המרחב הלילה. במהלך פשיטה שערכו על דירה ברחוב חזקיהו המלך בעיר נעצרו שני חשודים בשנות ה-50 וה-30 לחייהם כשברשותם נתפסו כ-3,000 כדורי ויאגרה, עשרות אלפי שקלים במזומן וציוד שעל פי החשד משמש לאריזת הכדורים. השניים יובאו היום בפני שופט.

כמו בלשי יפתח, גם בלשי תחנת פתח תקווה תרמו אתמול את חלקם לעליית מחירי הסמים בשוק. במהלך פעילות יזומה שביצעו נעצר תושב העיר כשברשותו חמש סוליות חשיש ועשרות כדורים החשודים כסם מסוג אקסטזי. החשוד, המוכר למשטרה כבעל עבר בתחום הסמים, יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully