וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודעים מה אובמה יגיד? בואו לעשות מזה כסף

עידן דורנר

19.1.2009 / 23:16

סוכנות הימורים אירית מציעה להמר על המשפטים שאובמה יאמר בטקס ההשבעה שלו, על צבע העניבה שלו ועל גזע הכלב שיבחר

סוכנות הימורים אירית מציעה ללקוחותיה להמר על משפטים בהם עשוי להשתמש נשיא ארה"ב הנבחר ברק אובמה, בטקס ההשבעה שלו שייערך מחר (שלישי). לפי הסוכנות המשפט שהכי סביר שאובמה ישתמש בו הוא "השינוי הגיע", ביחס של 8 ל-1. "כן אנחנו יכולים", נמצא במקום השני עם יחס של 10 ל-1. במקום השלישי נמצאים המשפטים: "אמונה בסיסית", "בעוד אני עומד כאן היום", "רגע מכונן" ו"שאלוהים יברך את אמריקה", עם יחס של 12 ל-1.

הסוכנות, "פאדי פאוורס", מזמינה את מי שרוצה להרוויח ממש הרבה כסף, להמר על משפטים שלא סביר שנשמע מחר, כמו: "תמיד תהמרו על השחור", ביחס של 500 ל-1 או "בואו נתכונן לחגוג" ו"החיים הם כמו קופסת שוקולד", ביחס של 250 ל-1.

מי שלא מסתפק בזה, יכול להמר גם על צבע העניבה של אובמה בטקס ההשבעה, צבע השמלה שתלבש אשתו מישל ומי יהיה המעצב שעיצב אותה. כמו כן, ניתן להמר על גזע הכלב אותו יבחר אובמה עבור בנותיו עם המעבר לבית הלבן. לפי הסוכנות, הסיכוי הגבוהה ביותר הוא של כלב ציד פורטוגזי.

לאחר שאובמה ניצח בבחירות לנשיאות, חילקה חברת "פאדי פאוורס" לא פחות מ-1.3 מיליון דולר לאנשים שהימרו מבעוד מועד שיזכה. לאור הפער שפתח בסקרים עוד לפני הבחירות על יריבו ג'ון מקיין, הסוכנות החליטה לחלק את הכסף כשלושה שבועות לפני הבחירות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully