וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בגדה: אדם נפצע באורח קשה

נתיב נחמני ויהושע בריינר

20.1.2009 / 8:20

תושב ההתנחלות שבות רחל נורה אתמול מרכב חולף. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו באמצעות מסוק לבית החולים

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

אדם נפצע אתמול (שני) באורח קשה בפיגוע ירי סמוך להתנחלות כוכב השחר, הסמוכה לרמאללה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא נורה מרכב חולף. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים.

מעדות בת הזוג של הפצוע עולה כי הירי בוצע באזור המחצבות, צפונית להתנחלות. בתחילה סברה המשטרה כי הירי בוצע מרכב חולף אך מעדות הנוסעת לא ניתן לדעת בוודאות האם אכן כך היה או שמא האש נפתחה ממארב מחבלים בצידי הכביש. לאחר הירי נהגה האישה ברכב עד לכניסה להתנחלות ושם קראה לעזרה.

מזכיר היישוב כוכב השחר אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר בפיגוע ירי בכביש הסמוך ליישוב, כשרכב חולף פתח באש אל עבר רכב ישראלי וכתוצאה מכך האזרח נפצע באורח קשה מאוד בראשו. אלינו לא הגיעו התרעות לגבי כוונות לביצוע פיגועים באזור".

גרשון מסיקה, ראש מועצת שומרון, אמר בתגובה כי "שחרור המחבלים הסיטונאי, כמו גם אזלת היד של ממשלת אולמרט בלוחמה באויב ובטרור שלו, נותנים את הדלק לפיגועים".

מאז החל מבצע "עופרת יצוקה" בעזה היו מספר ניסיונות פיגוע של פלסטינים ביהודה ושומרון. לפני כעשרה ימים, ניסה פלסטיני להצית תחנת דלק במישור אדומים ונורה למוות על ידי שוטרים שהוזעקו למקום. מתדלק שהיה במקום נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully